حذف تیم هندی از آسیا؛ حریف تراکتور نقره داغ شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تیم موهان باگان هند از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2 کنار گذاشته شده است. این حکم پس از آن صاد شد که تیم هندی برای مصاف با تراکتور به ایران نیامد.
کد خبر: ۱۲۶۴۱۹۶
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ 07 October 2024
|
1797 بازدید
|
۳

حذف تیم هندی از آسیا؛ حریف تراکتور نقره داغ شد

به گزارش تابناک ورزشی، در دور دوم از مرحله گروهی سطح دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های تراکتور و موهان باگان هند باید طبق برنامه 11 مهرماه در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف هم می رفتند که تیم هندی به دلیل برخی بهانه های غیرفوتبالی، از سفر به ایران خودداری کرد.
در شرایطی که در همان زمان تیم های پاختاکور ازبکستان و استقلال تاجیکستان به ترتیب برای دیدار با پرسپولیس و سپاهان در لیگ نخبگان و سطح دوم لیگ قهرمانان در ایران به سر می بردند، باشگاه موهان باگان تحولات منطقه را بهانه ای برای عدم حضور در تبریز عنوان کرد و از حضور در این مسابقه انصراف داد.
با وجود حضور ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا و تیم داوری در تبریز، اما موهان باگان از سفر به ایران خودداری کرد و در نهایت نیز پرونده این دیدار به بخش انضباطی AFC ارجاع داده شد تا تصمیم لازم اتخاذ شود.
بر همین راستا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اقدام باشگاه هندی را به‌نوعی «انصراف از رقابت‌ها» تلقی کرد و موهون باگان را از رقابت‌های آسیایی کنار گذاشت.
در بخشی از بیانیه AFC آمده است: «بر مبنای بند 5.2 آیین‌نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیای 2، کنفدراسیون فوتبال آسیا تأیید کرد که اقدام موهون باگان در عدم سفر به تبریز، انصراف از لیگ قهرمانان آسیای 2 در نظر گرفته می‌شود. به دنبال همین تصمیم، همه دیدارهای موهون باگان در این رقابت‌ها لغو و خنثی خواهد شد. برای پرهیز از شبهات، هیچ امتیاز و گلی در دیدارهای موهون باگان برای رده‌بندی دیدارهای گروه A لیگ قهرمانان آسیای 2 در نظر گرفته نمی‌شود. همچنین این پرونده به کمیته‌های مرتبط AFC برای اتخاذ تصمیمات مناسب ارجاع داده خواهد شد.»

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
بالیوود بازی کار دستشون داد. سینگهام رو بردارید برید مقر ای اف سی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
فدراسیون آسیا دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
به شما قول می دهم اگر حریف تراکتور به جا ی هند، یک تیم عربی بود، کنفدراسیون قطعا چنین رأیی صادر نمی کرد
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟