امام جمعه اهل سنت خراسان شمالی: برکات سفر رهبر انقلاب همچنان ادامه دارد

وی افزود: استقبال از حضرت آیت الله خامنه‌ای وظیفه‌ای دینی و ملی محسوب می‌شود و جامعه اهل سنت خراسان شمالی نیز در روز چهارشنبه 19مهر 1391 با حضور گسترده و حماسی خود عشق و ارادت خود را به ایشان به نمایش گذاشتند و آن روز جهان نظاره گر تجلی وحدت در استان بود.
کد خبر: ۱۲۶۴۷۷۶
|
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲ 10 October 2024
|
546 بازدید
 
 
امام جمعه اهل سنت خراسان شمالی با بیان اینکه سفر رهبر معظم انقلاب در 19مهر سال 1391 به استان خراسان شمالی یک روز حماسی بود، گفت: ما هرگز این روز شیرین و پر از برکت را فراموش نخواهیم کرد.
 

رحیم آخوند صمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک در خراسان شمالی به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب به سرزمین گنجینه فرهنگ ها برکات زیادی داشت که هنوز هم با گذشت چند سال از این اتفاق نورانی شاهد برکات آن در استان هستیم.

امام جمعه اهل سنت شهر یکه سعود از توابع شهرستان راز و جرگلان گفت: سفر حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی در 19مهر سال 1391 به استان خراسان شمالی برای ما یک روز تاریخی و حماسی بود؛ ما هرگز این روز شیرین و پر از برکت را فراموش نخواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به بزرگداشت این روز تاریخی در خراسان شمالی تصریح کرد: هر ساله مردم خراسان شمالی به ویژه اهل سنت روز 19 مهر را که سفر ولی امر مسلمین و اولی الامرمان به خراسان شمالی است را گرامی می دارند و آن روز ما اهل سنت و ترکمن ها دعای سلامتی برای رهبرمان می خوانیم و از خداوند می خواهیم طول عمر مقام معظم رهبری را افزایش بدهد.

وی افزود: استقبال از حضرت آیت الله خامنه‌ای وظیفه‌ای دینی و ملی محسوب می‌شود و جامعه اهل سنت خراسان شمالی نیز در روز چهارشنبه 19مهر 1391 با حضور گسترده و حماسی خود عشق و ارادت خود را به ایشان به نمایش گذاشتند و آن روز جهان نظاره گر تجلی وحدت در استان بود.

روحانی اهل سنت در راز و جرگلان با اشاره به برکات فراوان این سفر خاطرنشان کرد: این سفر برکات زیادی برای استان داشت و هم اکنون نیز این برکات وجود دارد که چرا به تمامی نامه هایی که از سوی مردم خراسان شمالی خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشته بود پاسخ داده شد و رسیدگی شد و همچنین بودجه هایی زیادی برای ساخت مدارس و ادارت تخصیص داده شد که این باعث توسعه و پیشرفت خراسان شمالی گردید.

آخوند صمدی در پایان گفت: در آن روز حتی رهبر معظم انقلاب با علما و روحانیون هم جلسه ای ویژه داشتند و در آن جلسه ما نیز مطالبات و مشکلات خودمان را نزد حضرت آقا مطرح کردیم و به مطالبات ما نیز رسیدگی شد و می خواهم این را بگویم که آرزوی ما این است که یکبار دیگر شاهد سفر رهبرعزیزمان به خراسان شمالی باشیم.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟