بهره برداری از پروژه های سفر رهبری در بوشهر

کد خبر: ۳۸۶۸۴۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱ 15 March 2014
|
3868 بازدید
 چهار پروژه فرهنگی و عمرانی از محل اعتبارات سفر فروردین سال 90 رهبر معظم انقلاب به شهرستانهای کنگان و عسلویه روز شنبه طی مراسمی با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) با زیربنای سه هزارو 950 مترمربع در دو طبقه و اعتبار 40 میلیارد ریال از جمله طرحهایی است که با حضور آیت الله ˈمحمد محمدی گلپایگانیˈ افتتاح شد.

همچنین از طریق ویدئوکنفرانس و توسط رییس دفتر رهبر معظم انقلاب پروژه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر سیراف با زیربنای 920 مترمربع و هزینه 24 میلیارد و 800 میلیون ریال، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخل تقی با زیربنای 920 مترمربع و هزینه 13 میلیارد و 500 میلیون ریال و پل ارتباطی عسلویه به بساتین با نام ˈولایتˈ به طول 500 متر و کنارگذر به طول 750 متر با هزینه 30 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

حجت الاسلام ˈمحمود محمودیˈ امام جمعه کنگان در این مراسم گفت: سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به شهرستانهای کنگان و عسلویه همواره در تاریخ غرورآفرین مردمان ولایتمدار این خطه ماندگار خواهد ماند.

رهارود سفر هشتم فروردین ماه سال 90 مقام معظم رهبری به شهرستانهای عسلویه و کنگان استان بوشهر اجرای 60 پروژه در بخشهای مختلف بوده است. رییس دفتر مقام معظم رهبری از عصر دیروز برای بازدید از روند اجرای این طرحها وارد استان بوشهر شده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟