مدیر کل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛

هشدار درباره افزایش سرعت باد در تهران

تهران- مدیر کل مدیریت بحران استان تهران نسبت به افزایش سرعت باد از بعد از ظهر فردا تا روز یکشنبه ۲۹ مهرماه هشدار داد و گفت: با توجه به احتمال بروز گرد و خاک بیماران تنفسی‬ ماسک بزنند.
کد خبر: ۱۲۶۶۲۴۱
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶ 17 October 2024
|
1990 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حامد یزدی مهر، عصر پنجشنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر افزایش سرعت باد در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی این سامانه از بعد از ظهر فردا جمعه ۲۷ مهرماه آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۲۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.
 
یزدی مهر با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی این وزش باد با گرد و خاک و کاهش موقت دید و کیفیت هوا همراه خواهد بود به مردم استان تهران توصیه کرد: در عبور و مرور جاده‌ای به ویژه در نیمه جنوبی و مناطق غربی احتیاط کنند.
 
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص امکان سقوط اجسام از ارتفاع و خسارت به سازه‌های موقت مانند داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و تجهیزات موجود در نقاط مرتفع مانند برج‌ها و دکل‌ها نیز هشدار داد و عنوان کرد: توصیه اکید مدیریت به بحران به شهروندان این است که در مواقع هشدار از حضور ارتفاعات خودداری کنند، همچنین از توقف کنار درختان کهنسال و سازه‌های سست نیز بپرهیزند.
 
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به کاهش کیفیت هوا به بیماران قلبی و تنفسی و اطفال و سالمندان توصیه می‌شود در مناطق مستعد به بروز گرد و خاک از ماسک استفاده کنند.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟