پیام رئیس قوه قضاییه درپی شهادت یحیی سینوار

رییس قوه قضاییه در پی شهادت یحیی سنوار، از رهبران و مجاهدان بزرگ فلسطینی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۶۶۳۶۹
|
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴ 18 October 2024
|
841 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از  مرکز رسانه قوه قضائیه؛ متن پیام  حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤمِنِينَ رِجَالࣱ صَدَقُوا مَا عَٰهَدُواْ اللَّهَ عَلَيۡهِ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِيلࣰا 

رهبر مجاهد و برجسته‌ فلسطینی جناب آقای یحیی سنوار پس از سال‌ها جهاد و مبارزه‌ سلحشورانه و مبتکرانه در راه آزادی قدس شریف، به لقاءالله پیوست و طعم گوارای شهادت را که آرزومند آن بود چشید.

صهیونیست‌های سفاک، طی سالیان متمادی به‌ویژه در یک سال اخیر و پس از ضربه ترمیم‌ناپذیر طوفان‌الاقصی بر پیکره‌ فرسوده رژیم غاصب‌شان، مستمراً به دنبال ردی از این شهید والامقام برای ترور او بودند و این مجاهد فی‌سبیل‌الله بارها شجاعانه و متهورانه اعلام داشت که با آغوش باز شهادت در راه خدا و آزادی قدس شریف را می‌پذیرد اما تن به زندگی ذلت‌بار و زیستن در زیر سایه صهیونیست‌های متجاوز نمی‌دهد.

خداوند این شهید والامقام و این مجاهد نستوه و پرشهامت را با شهدای صدر اسلام محشور نماید و بر درجات او بیفزاید.

صهیونیست‌های سفاک و غاصب نیز باید بدانند که با ادامه جنایت همزمان با استمرار سکوت مجامع به ظاهر حقوق بشری به پایان راه نزدیک شده‌اند و اضمحلال‌شان قطعی است و این جنون و آدمکشی‌ها و نسل‌کشی‌ها دوایی برای زخم ناسور و هلاک‌کننده‌‌ عارض‌شده بر موجودیت نامشروع‌شان نخواهد بود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟