تخریب مقر سازمان ملل در لبنان توسط اسراییل

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل، یونیفل اعلام کرد که ارتش اسرائیل یک مقر این سازمان در جنوب لبنان را به صورت عمدی تخریب کرده است.
کد خبر: ۱۲۶۶۸۶۵
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰ 21 October 2024
|
2350 بازدید

ارتش رژیم صهیونیستی یک مقر دیده بانی نیروهای صلح بان سازمان ملل در مرز با لبنان را به صورت عمدی با بولدوزر تخریب کرد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ اسرائیل پیش از این از سازمان ملل خواسته بود که برخی از مقرهای خود را در جنوب لبنان تخلیه کند که با مخالفت قاطع این سازمان مواجه شد. یونیفل یک شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد، یک بولدوزر ارتش اسرئیل به صورت عمدی یک مقر دیده بانی ما و حصار اطراف آن را را تخریب کرد.یونیفل در عین حال اعلام کرده که علیرغم فشارهای اسرائیل، نیروهای صلح بان این سازمان در همه مقرهای خود باقی خواهند ماند.

اسرائیل یک مقر سازمان ملل را در جنوب لبنان عمدا تخریب کرد

در این بیانیه آمده است: «ما به (نیروهای اسرائیلی) و سایر بازیگران تعهداتشان را برای تضمین امنیت و ایمنی نیروها و اموال سازمان ملل و احترام به مصونیت اماکن سازمان ملل متحد در هر زمان را یادآوری می‌کنیم».یونیفل در بیانیه خود همچنین از اسرائیل خواسته از اقداماتی که باعث تضعیف مواضع سازمان ملل که نقض قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود دست بردارد.اسرائیل اخیراً مدعی شده که گروه حزب الله از مواضع نزدیک به پست‌های نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان به اسرائیل حمله می‌کند؛ اتهامی که حزب الله آن را قویا رد کرده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات