خبر جدید درباره متهم پرونده زهره فکور صبور

خبری جدید و مهم درباره متهم پرونده زهره فکورصبور بازیگر سینما و تلویزیون را از زبان اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه مشاهده میکنید.
کد خبر: ۱۲۶۷۳۷۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹ 23 October 2024
|
621 بازدید

خبر جدید درباره متهم پرونده زهره فکور صبور

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه‌شنبه (یکم آبان ماه) در نشست خبری با خبرنگاران ضمن بیان آخرین وضعیت پرونده‌های قضایی، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. سخنگوی قوه قضاییه در این نشست خبری به بیان آخرین وضعیت پرونده‌ زهره فکور صبور پرداخت و صحبتهایی را درباره متهم مطرح ساخت.

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه‌شنبه (یکم آبان ماه) در نشست خبری با خبرنگاران به سوال خبرنگار درباره وضعیت پرونده زهره فکورصبور پاسخ داد و گفت:

خبرنگار:

در پرونده درگذشت سرکار خانم زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون وکیل ایشون مدعی شده بودند که فردی که آدم متمول و شناخته شده‌ای هم بوده دستگیر شده و این آدم با اخاذی از خانم فکور صبور باعث شده بودند که ایشون خودکشی کنه،این پرونده در چه وضعیتی هست؟

اصغر جهانگیر:

در خصوص موضوع اعلامی، متهم پرونده تحت تعقیب قرار گرفت، براشون پرونده تشکیل شد پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که ایشون به اتهام کلاهبرداری و نه قتل،دقت به این موضوع کلاهبرداری مطرح بوده و پرونده قتل در این خصوص مطرح نبوده. متهم به تحمل چهار سال حبس محکوم شد و همچنین به پرداخت جزای نقدی و رد مال، متهم در حال حاضر در زندان به سر می‌بره.

مهران مهام تهیه کننده و فیلمنامه نویس که پس از مرگ زهره فکورصبور نامش به عنوان همسر خانم بازیگر بر سر زبان ها افتاد، چندی پیش درباره پرونده زهره فکور صبور صحبت کرده بود و عنوان داشت در این زمینه رشوه ها را قبول نکرده و با پیگیری های فراوانش متهمی که در خودکشی زهره فکورصبور نقش داشته، دستگیر شده است.

زهره فکورصبور بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون در 43 سالگی درگذشت.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات