کدخدامنشی‌، شوهرم را از من گرفت!

هنوز يک ماه از اين ماجرا نگذشته بود که يک روز شوهر دختر عمه ام تماس گرفت و گفت: من مهناز را به دليل فساد اخلاقي رها کرده ام و مي خواهم طلاقش بدهم. شما چطور به او اطمينان پيدا کرده ايد تا در کنار شوهرتان مشغول کار شود؟
کد خبر: ۱۳۰۶۷۴
|
۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۲ 14 November 2010
|
7033 بازدید
خراسان: فکر نمي کردم همسرم به اين راحتي تعهدات زناشويي را زير پا بگذارد و اسير هوي و هوس بشود. او مرد سر به راه و خوبي بود اما از روزي که حس دلسوزي ما براي دختر يکي از اقوام گل کرد و تصميم گرفتيم کدخدا بازي دربياوريم سرمان کلاه رفت و زندگي مان نابود شد.

زن جوان در دايره اجتماعي کلانتري شهيد نواب صفوي مشهد افزود: ۸ سال قبل با پسر يکي از اقوام ازدواج کردم و با تولد ۲ فرزندمان زندگي بسيار شيريني داشتيم اما حدود يک سال قبل، عمه ام به خانه ما آمد و گفت: دخترش با دامادش اختلاف پيدا کرده و مدتي است با هم قهر هستند.

او از شوهرم خواست تا مهناز را در فروشگاهش استخدام کند و ما هم با احساس مسئوليتي که در اين رابطه داشتيم قبول کرديم.

هنوز يک ماه از اين ماجرا نگذشته بود که يک روز شوهر دختر عمه ام تماس گرفت و گفت: من مهناز را به دليل فساد اخلاقي رها کرده ام و مي خواهم طلاقش بدهم. شما چطور به او اطمينان پيدا کرده ايد تا در کنار شوهرتان مشغول کار شود؟

متاسفانه آن روز بدون هيچ گونه تاملي و فقط از سر غرور، شوهر مهناز را به باد فحش و ناسزا گرفتم و گوشي را قطع کردم.دختر عمه ام و شوهرش چند هفته بعد از يکديگر جدا شدند و اين مسئله حس دلسوزي مرا نسبت به او تشديد کرد اما غافل از آن بودم که او براي زندگي ام چه نقشه پليدي کشيده است.

زن جوان آهي کشيد و افزود: مدتي گذشت و من متوجه حرکات و رفتار مشکوک همسرم شدم. افسوس، وقتي چشمانم را باز کردم که ديدم کار از کار گذشته است و همسرم با مهناز رابطه مخفيانه برقرار کرده است.

با روشن شدن اين حقيقت تلخ موضوع را خيلي منطقي و خودماني با شوهرم مطرح کردم و جليل صادقانه اعتراف کرد که با دختر عمه ام به طور موقت محرم شده است و قصد دارد شوهر مناسبي برايش پيدا کند.

از لحظه اي که اين حرف ها را از زبان شريک زندگي ام شنيدم دلم شکست و تنها براي ۲ فرزندم و حفظ آبروي خانواده ام، سکوت کردم و به جليل گفتم بايد هر چه زودتر به اين رابطه مخفيانه خاتمه بدهي.

روزهاي بسيار سختي را پشت سرگذاشتم و خودم را نفرين مي کردم که چرا دختر عمه ام را به حريم زندگي ام راه دادم. منتظر بودم تا جليل به قولي که داده بود عمل کند اما از يک هفته قبل متوجه شدم او از طريق مهناز با زن ديگري نيز ارتباط مخفيانه برقرار کرده است و حتي سيگار مي کشد.

تصور مي کنم به دام مواد مخدر نيز افتاده باشد.با نگراني به سراغ مهناز رفتم تا از او بخواهم پاي خودش را از زندگي ام بيرون بکشد اما دختر عمه ام به من دهن کجي کرد و شوهرم نيز مي گويد اگر نمي تواني با اين شرايط کنار بيايي مهريه ات را بگير و به خانه پدرت برگرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟