زمان اعدام قاتل میدان کاج مشخص شد

35 دقیقه طول کشید تا ناله‌های «محمدرضا» خاموش شد. وقتی در بازجویی‌های پلیس قضایی مشخص شد این درگیری خونین اختلاف بر سر زنی به نام «کیمیا» بوده است، زن جوان بازداشت شد.
کد خبر: ۱۴۰۲۷۶
|
۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳ 04 January 2011
|
5783 بازدید
وطن امروز: عامل جنایت میدان کاج سعادت‌آباد تهران بامداد چهارشنبه در نزدیکی محل جنایت اعدام می‌شود.

عصمت‌الله جابری، قاضی واحد اجرای احکام دادسرای جنایی تهران گفت: این حکم سه‌شنبه اجرا نخواهد شد و برخی مطبوعات تاریخ اعدام را به اشتباه چاپ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه زمان اجرای حکم چهارشنبه است، گفت: باید یکسری هماهنگی‌ها با مسؤولان مربوط از جمله نیروی انتظامی انجام شود و ساعت 6 صبح این حکم در ملأعام و در محلی که پلیس تعیین خواهد کرد به اجرا درمی‌آید.

به گزارش پرونده، صبح روز 6 آبان‌ماه سال جاری رهگذران در میدان کاج با فریادهای مرد جوانی روبه‌رو شدند که با التماس از مردم کمک می‌خواست. «یعقوب» دیوانه‌وار با چاقو به پسری ضربه می‌زد هیچ‌کس حتی 2 مامور پلیس نتوانستند کاری انجام بدهند، چرا که عامل جنایت چاقو روی شکم خود گذاشته و تهدید می‌کرد که خود را خواهد کشت.

35 دقیقه طول کشید تا ناله‌های «محمدرضا» خاموش شد. وقتی در بازجویی‌های پلیس قضایی مشخص شد این درگیری خونین اختلاف بر سر زنی به نام «کیمیا» بوده است، زن جوان بازداشت شد.

با توجه به حساسیت موضوع و جنجالی بودن جنایت، محاکمه عامل جنایت سعادت‌آباد در دادگاه کیفری برگزار شد و قضات دادگاه عامل جنایت را به قصاص در ملأ‌عام و کیمیا را به حبس و شلاق محکوم کردند. پرونده متهم به قتل در سعادت‌آباد به دیوانعالی کشور ارسال شد که حکم دادگاه کیفری را تایید کرده و قابل اجرا دانست.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟