انتقام خونين مرد شيشه‌اي

وقتي پسر 7 ساله‌اش صادق در را باز كرد، او را با بهانه‌اي از خانه دور كردم تا ديگر اعضاي خانواده را از پا درآورم، اما «صادق» خيلي سريع برگشت و به همين خاطر پسربچه را با شمشير كشتم. سپس سراغ خواهر سه ساله‌ و مادرش رفتم.
کد خبر: ۱۴۶۸۵۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۲ 08 February 2011
|
4762 بازدید
ایران: مرد شيشه‌اي كه در جنايتي هولناك نقشه قتل دوستش و اعضاي خانواده او را طراحي و اجرا كرده بود، لحظاتي قبل از قتل همسر صاحبخانه به دام افتاد.

 اهالي محله «سربندر» شهرستان ماهشهر هفته گذشته با شنيدن صداي شيون زن جواني خود را به خانه او رساندند. آنها پس از ورود، با پيكر خونين و بي‌جان پسر هفت ساله صاحبخانه در حياط روبه‌رو شدند. دختر سه ساله خانواده هم كه با كارد مجروح شده بود، تقاضاي كمك داشت.

همان موقع يكي از اهالي خود را به تلفن رساند و با عجله مأموران را از اين جنايت هولناك باخبر كرد. اين در حالي بود كه چند تن از اهالي پس از ورود به يكي از اتاق‌ها ناگهان مرد خشمگيني را ديدند كه با چرخ گاري به سر و صورت زن جواني مي‌كوبيد.

همزمان با حضور مأموران، مرد جنايتكار دستگير شد. زن جوان و دختر خردسالش نيز بلافاصله راهي بيمارستان شدند.حسين - متهم به قتل - پس از انتقال به اداره آگاهي جزئيات نقشه شوم قتل اعضاي خانواده دوستش را فاش كرد.

مرد جوان كه اعتياد شديد به ماده مخدر «شيشه» دارد، درباره انگيزه‌اش گفت: از چند سال قبل با جعفر - پدر خانواده - دوست بودم و رفت‌و‌آمد داشتيم. چندي قبل او مقداري پول از من قرض گرفت، اما حاضر به پرداخت بدهي‌اش نشد. به همين خاطر با هم اختلاف داشتيم. سرانجام به خاطر كينه‌اي كه به دل گرفته بودم، براي انتقام نقشه قتل اعضاي خانواده «جعفر» را طراحي كردم. بنابراين ابتدا سراغ پدر خانواده رفته و او را به بهانه‌اي به حاشيه شهر كشاندم، بعد هم با اسلحه شكاري او را كشته و با شمشير مثله‌اش كردم. بعد راهي خانه‌اش شدم.

وقتي پسر 7 ساله‌اش صادق در را باز كرد، او را با بهانه‌اي از خانه دور كردم تا ديگر اعضاي خانواده را از پا درآورم، اما «صادق» خيلي سريع برگشت و به همين خاطر پسربچه را با شمشير كشتم. سپس سراغ خواهر سه ساله‌ و مادرش رفتم.

دختر سه ساله خانواده را هم با ضربه‌اي مجروح كردم. در حال كشتن زن جوان بودم كه مأموران و اهالي سر رسيده و دستگير شدم.

سرهنگ محسني - رئيس پليس آگاهي استان خوزستان - در اين‌باره گفت: به دنبال اعتراف‌هاي مرد جنايتكار، تيمي از مأموران همراه قاضي جنايي راهي محل قتل جعفر شده و پيكر او را نيز يافتند. «حسين» - عامل جنايت - هم پس از بازسازي صحنه قتل با قرار قانوني روانه زندان شد. دختربچه و مادرش نيز از مرگ نجات يافته‌اند
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟