راز جنايت خانوادگي در چاه

به همين خاطر نقشه قتلش را طراحي كرده و روز حادثه او را به خانه‌ام كشاندم. سپس با همدستي پدرزنم با شليك 11 گلوله او را كشتم. به خاطر اين كه نمي‌توانستيم جسد را مخفي كنيم آن را مثله كرده و در يخچال خانه مخفي نموديم.
کد خبر: ۱۴۷۸۱۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۶ 13 February 2011
|
10694 بازدید
ایران: مرد جوان كه با همدستي پدرزنش توطئه قتل خانوادگي را طراحي و اجرا كرده بود
در جريان بازسازي صحنه قتل، جزئيات تازه جنايت را فاش كرد.

شامگاه چهارم بهمن خانواده مردي با مراجعه به مأموران پليس شهرستان كازرون از ناپديد شدن مرموز محسن – 25 ساله- خبر دادند. آنها گفتند: «محسن» امروز صبح از خانه خارج و بعد از آن بطور مرموزي ناپديد شد. تلفن همراهش نيز خاموش است.پس از اين شكايت تيمي از كارآگاهان به تحقيق درباره سرنوشت مرد جوان پرداختند اما هيچ ردي به‌دست نيامد تا اینکه روز بعد، خانواده «محسن» در تماس با مأموران گفتند يكي از بستگانشان به نام «علي» با آنها تلفني تماس گرفته و گفته محسن -‌ دايي همسرش- را به قتل رسانده و جسد را نيز در حياط خانه دفن‌ كرده ‌است.

سرهنگ سيروس حيدري، رئيس پليس آگاهي استان فارس در اين باره گفت: به‌دنبال اعلام اين خبر، بلافاصله مأموران راهي خانه مورد نظر شده و جسد مثله شده «محسن» را از عمق چاه بيرون كشيدند. در ادامه بررسي‌ها نيز مشخص شد «علي» و پدر‌زنش - ‌حسين- پس از اين جنايت به سوي مرز افغانستان گريخته‌اند. بنابر اين تيمي از كارآگاهان به تعقيب آنان پرداختند. سرانجام پس از چند روز عمليات تعقيب و گريز، متهمان كه هيچ راه فراري نداشتند با مراجعه به مأموران پليس مشهد خود را تسليم كردند.

وي افزود: دو متهم پس از انتقال به كازرون به بازسازي صحنه قتل پرداختند.

علي به مأموران گفت: «مدتها بود با مقتول اختلاف خانوادگي داشته و عليه يكي از بستگانش شكايتي را مطرح كرده بودم. «محسن» براي كسب رضايت، مرا بشدت تحت فشار قرار داده بود و حتي يك بار به سوي خانه‌ام تيراندازي كرد.

به همين خاطر نقشه قتلش را طراحي كرده و روز حادثه او را به خانه‌ام كشاندم. سپس با همدستي پدرزنم با شليك 11 گلوله او را كشتم. به خاطر اين كه نمي‌توانستيم جسد را مخفي كنيم آن را مثله كرده و در يخچال خانه مخفي نموديم.

پس از حفر چاهي در خانه پدر زنم جسد را دفن كرديم.بعد هم به دليل ترس از مجازات به چند شهر فرار كرده و سرانجام در مشهد خود را تسليم كرديم.به‌گفته سرهنگ حيدري متهمان پس از اعتراف به قتل و بازسازي صحنه جنايت با قرار قانوني روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟