درخواست طلاق از مرد خسيس

وي با اشاره به اين‌كه به دليل خساست شوهرم رفت و آمدمان با فاميل كم شده است، افزود: شوهر خسيسم با رفتارهايش مرا به ستوه آورده و من خواهان جدايي هستم تا از اين وضع خلاص شوم.
کد خبر: ۱۵۵۹۹۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۷ 03 April 2011
|
5607 بازدید
جام‌جم: زني در دادگاه خانواده از شوهر خسيسش شكايت كرد و خواستار جدايي از او شد.

اين زن در دادگاه خانواده گفت: شوهرم بسيار خسيس است و وقتي مهماني به خانه ما مي‌آيد، تنها با چاي از آنها پذيرايي كرده و براي اين‌كه وسايل خانه سالم بماند، مهمان‌ها را با بي‌احترامي از خانه بيرون مي‌كند.

اين زن مقابل قاضي شعبه 240 مجتمع قضايي خانواده با بيان اين‌كه شوهرم بسيار خسيس است و قدر زندگي را نمي‌داند، يادآور شد:‌ من هميشه و در تمام شرايط كوتاه آمده‌ام تا دعوا و نزاعي بين ما پيش نيايد؛ ولي خساست او باعث شده تحمل من تمام شود و ديگر حاضر نيستم به اين زندگي ادامه دهم.

وي با اشاره به اين‌كه يك فرزند 3 ساله دارد، ادامه داد: شوهرم حتي حاضر نيست ماهانه به ما خرجي بدهد و از پول خرج كردن بدش مي‌آيد.

زن در حضور قاضي اين پرونده بيان كرد: حتي اگر من از پول خودم، وسيله‌اي بخرم، او بسيار عصباني مي‌شود و دعوا راه مي‌اندازد.

وي با اشاره به اين‌كه به دليل خساست شوهرم رفت و آمدمان با فاميل كم شده است، افزود: شوهر خسيسم با رفتارهايش مرا به ستوه آورده و من خواهان جدايي هستم تا از اين وضع خلاص شوم.

وي اضافه كرد: هرگاه شوهرم براي مهماني به خانه كسي مي‌رود، انتظار دارد ميزبان بخوبي از او پذيرايي كند ولي خود با خساست همه را از ما رانده و وقتي كسي به خانه‌مان مي‌آيد، براي اين‌كه اموال و وسايل خانه سالم بماند، نسبت به او بي‌احترامي كرده و مهمان را از خانه بيرون مي‌كند.

قاضي بعد از شنيدن اظهارات زن، رسيدگي به جلسه را به آينده و با حضور شوهرش موكول كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟