راز خانه سیاه زن افیونی

بازرسی از مخفیگاه این شبکه نشان داد محموله‌های شیشه و هروئین در اثاثیه و لوازم آنها به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده است. عامل تهیه و توزیع موادمخدر جنوب‌غرب تهران بدون اینکه بتواند واکنشی نشان دهد بازداشت شد و راز خاموش زن تنها که خانه‌اش را انباری برای محموله‌های موادمخدر باند قاچاق کرده بود از سوی پلیس فاش شد.
کد خبر: ۱۶۶۸۰۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۳ 25 May 2011
|
6953 بازدید
وطن امروز: انباردار محموله‌های سنگین موادمخدر،زن تنهایی بود که ریاست این باند افیونی را برعهده داشت.

زن مرموز رفت و آمدهایي پنهانی به خانه متروکه‌اش داشت تا اینکه همسایه‌ها به خاطر مزاحمت‌های شبانه‌روزی افیونی‌ها، پلیس را خبر کردند.

مدت‌ها می‌شد که ساکنان محله‌ای در خیابان 13 آبان‌ تهران از اینکه زن همسایه در خانه قدیمی‌اش دست به اقدامات سیاه می‌زد به تنگ آمده بودند و هرچه به وی هشدار دادند جز عصبانیت و دعوا چیزی ندیدند.

ساختمان شماره 27 که به خانه افیون شهرت داشت و وضع ظاهری‌اش نشان می‌داد متروکه است و کسی در آن زندگی نمی‌کند پاتوق پنهان شده بود و هر کسی شیشه‌های شکسته و در و دیوار خاک گرفته این ساختمان را می‌دید تصور می‌کرد هیچکس نمی‌تواند در آنجا زندگی کند.

رفت و آمدهای مرموز به خانه متروکه توسط کسانی که شهرت خاصی در بین اشرار جنوب‌غرب تهران داشتند تنها با مجوزی صورت می‌گرفت که رئیس این خانه صادر می‌کرد و وی کسی نبود جز زن تنهایی که همه همسایه‌ها از دست کارهایش به تنگ آمده بودند.

وقتی 10 زن و مرد به دادسرای شهرری مراجعه کردند هنوز ترس در چهر‌ه‌هایشان دیده می‌شد تا اینکه پیش روی بازپرس شعبه اول دادسرا قرار گرفتند و یکی به نمایندگی از دیگر همسایه‌ها جزئیات ناآرامی‌های محله‌شان را بازگو کرد.

این مرد گفت مدت‌هاست که در بن‌بست کوچه‌ای در خیابان 13 آبان مردانی رفت و آمد می‌کنند که آسایش را از محله گرفته‌اند. این مردان به سرکردگی زنی که در خانه متروکه زندگی می‌کند ساختمان را پاتوق مانورهای تبهکارانه‌شان کرده‌اند. اعضای این گروه با خرید و فروش و توزیع موادمخدر موجب رعب و وحشت ساکنان این محله شده بودند.

با ادعاهای این مرد پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تجسس‌ها که روزهای نخست فروردین‌ماه سال‌جاری آغاز شد نشان داد اعضای این شبکه خانه قدیمی به سرکردگی زنی 43 ساله به قاچاق موادمخدر پرداخته‌اند. در این شاخه وقتی اقدامات اطلاعاتی مشخص کرد تبهکاری‌های این گروه از باند قاچاق که هر کدام شهرت‌های مختلفی با خود یدک می‌کشند موجب ترس و وحشت مردم شده‌ است، ماموران با تحقیقات سری، اعضای باند و خانه متروکه را زیر نظر گرفتند و چند روز پس از شکایت مردم در یک عملیات شبانه با هجوم به پاتوق قاچاق سرکرده این باند که در تاریکی شب سعی داشت موادمخدر و لوازم استعمال آن را پنهان کند، توانستند وی را بازداشت کند.

بازرسی از مخفیگاه این شبکه نشان داد محموله‌های شیشه و هروئین در اثاثیه و لوازم آنها به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده است. عامل تهیه و توزیع موادمخدر جنوب‌غرب تهران بدون اینکه بتواند واکنشی نشان دهد بازداشت شد و راز خاموش زن تنها که خانه‌اش را انباری برای محموله‌های موادمخدر باند قاچاق کرده بود از سوی پلیس فاش شد.

این زن وقتی در برابر بازپرس شعبه اول دادسرای شهرری قرار گرفت، ابتدا خود را بی‌گناه دانست و این در حالی بود که هیچ‌کدام از همسایه‌ها جرات نکردند در مواجهه حضوری پیش روی آنها قرار گرفته و به طرح شکایت بپردازند. تحقیقات نشان می‌داد با وجود ادعاهای گمراه‌کننده سرکرده باند، آنها جرائم بسیاری در قالب شبکه قاچاق انجام داده‌اند.

با توجه به مدارکی که پلیس در دست دارد، رئیس خانه متروکه تحت بازجویی قرار گرفته تا پرده از جزئیات شبکه پنهان بردارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟