دیوان عالی کشور اعلام کرد:

علت نقض اعدام مدیر بزگترین سایت مستهجن

در همین حال، یک حقوقدان به خبرنگار «تابناک» گفت: نقض این حکم به معنی لغو حکم اعدام نیست و تنها ایراد دیوان به روند تحقیقات بوده که بدیهی است، پس از تحقیقات و رفع ایرادات حقوقی و کارشناسی پرونده، پرونده به همراه حکم اعدام سعید ملک پور برای اظهار نظر دیوان عالی کشور فرستاده شود.
کد خبر: ۱۷۰۲۴۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۲ 12 June 2011
|
32686 بازدید
 سرویس «تابناک» اجتماعی ـ  در حالی که بسیاری از رسانه های خارجی و حامیان مدیر بزرگترین سایت مستهجن فارسی زبان در شور و شعف لغو اعدام مدیر سایت آویزون هستند، دیوان عالی کشور در بیانیه ای، علت لغو حکم اعدام سعید ملک پور را اعلام کرد.

به گزارش «تابناک»، دیوان عالی کشور، با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: پرونده سعید ملک پور پس از بررسی در دیوان به علت نقص تحقیقات و لزوم رویارویی وی با برخی مرتبطان با سایت های مستهجن، نقض و به دادگاه صادر کننده حکم فرستاده شده است.

بنا بر این گزارش، دیوان عالی کشور، صبح یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پرونده اتهامی سعید ملک پور در دیوان عالی کشور، بررسی و به علت نقص تحقیقات و لزوم مواجهه وی با برخی مرتبطان با سایت های مستهجن، نقض و به دادگاه صادر کننده حکم فرستاده شده است.

بدیهی است، پس از رفع نواقص مورد نظر و صدور رأی دورباره در صورت اعتراض و فرستادن به دیوان عالی کشور درباره ماهیت اتهام انتسابی اظهار نظر خواهد شد.

در همین حال، یک حقوقدان به خبرنگار ما گفت: نقض این حکم، به معنی لغو حکم اعدام نیست و تنها ایراد دیوان به روند تحقیقات بوده که بدیهی است، پس از تحقیقات و رفع ایرادات حقوقی و کارشناسی پرونده، پرونده به همراه حکم اعدام سعید ملک پور برای اظهار نظر دیوان عالی کشور فرستاده شود.


صفحه کمپین حمایت از خانواده های زندانیان سیاسی که مدیر سایت آویزون نیز در آن موجود است!


گفتنی است، اسفند ماه 87 در زمان بازداشت سعید ملک پور، اعلام شد که وی با نام مستعار سیاوش حسینخانی، گرداننده یکی از بزرگترین و مشهورترین سایت های مستهجن فارسی زبان بوده که در بیرون از کشور (کانادا) زندگی می کرده و پس از شناسایی در جریان یکسری عملیات های پیچیده اطلاعاتی بازداشت شده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟