جنایت کینه‌جویانه در گلفروشی

در ادامه تحقیقات مشخص شد که عاملان جنایت ابتدا گلدانی را به سر عبدالله کوبیده‌اند و قربانی با آنها چند دقیقه‌ای درگیر بوده تا اینکه به طرز فجیعی از پای درآمده است.
کد خبر: ۱۸۴۲۴۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۳ 17 August 2011
|
10912 بازدید
وطن امروز: جنایت خونین در گلفروشی، پلیس پایتخت را در برابر معمای کوری قرار داده است.

وقتی کارگر گلفروشی تنها بود قاتلان آشنا به جنایت کینه‌جویانه‌ای دست زدند. ساعت 8:30 صبح سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه بود که مرد گل‌فروشی در خیابان شیخ‌خواجه عبد‌الله انصاری حوالی سید‌خندان وقتی کرکره مغازه‌اش را بالا کشید و وارد شد چشمانش به پیکر خونین کارگر افغانیش افتاد که نفس نمی‌کشيد.

دقایقی نگذشته بود که تیمی از ماموران کلانتری 120 سید‌خندان خود را به گلفروشی رساندند و با دیدن جسد مرد جوان در تحقیقات خود دریافتند کارگر گلفروشی به نام «عبد‌الله» به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و مشغول به کار بوده است. در ادامه تحقیقات مشخص شد که عاملان جنایت ابتدا گلدانی را به سر عبدالله کوبیده‌اند و قربانی با آنها چند دقیقه‌ای درگیر بوده تا اینکه به طرز فجیعی از پای درآمده است.

مرد گلفروش گفت: عبدالله چند ماهی بود که در مغازه‌ام مشغول به کار بود و از وی رضایت داشتم، نه سیگار می‌کشید و نه اهل دود و دم بود، فقط یک‌بار از وی شنیدم که به یکی از همشهریانش پول بدهکار است و از این موضوع در رنج بود. البته چندین‌بار هم یکی از دوستان افغانیش شب‌ها پیش وی می‌آمد و شب را با هم می‌گذراندند.
بازپرس شاهنگیان به تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران دستور داد به بررسی‌های تخصصی دست زده و عاملان این جنایت کینه‌جویانه را ردیابی کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟