سرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:
اینجانب در تاریخ 92/02/31 ملی کارت بانک ملی را به صورت اینترنتی در برابر جعل سرقت سو استفاده به صورت اینترنتی در سایت بانک ملی بیمه نمودم و در تاریخ 92/03/31 ملی کارت اینجانب مورد سرقت قرار گرفت و مبلغ دو میلیون ریال از طریق دستگاه خودپرداز ATM برداشت شد. اینجانب هم با مراجعه به شعبه و اعلام اینکه ملی کارت اینجانب مورد سرقت قرار گرفته به بیمه ایران شعبه مرکزی استان فارس شیراز معرفی شدم و بیمه ایران شعبه شیراز هم پرونده اینجانب را به بیمه ایران به شماره تماس 021888 ارسال کردند تا در تهران بررسی شود تا در صورتی که کارت اینجانب در آن تاریخ بوده خسارت پرداخت شود. بعد از گذشت یک ماه بیمه ایران شعبه تهرانبا تماس تلفنی اینجانب اعلام می دارد کارت شما در لیست کارت های ارسال شده از بانک ملی برای بیمه ایران نبوده و خساراتی هم به شما تعلق نمی گیرد این در حالی است که در صورتحساب حساب بانکی اینجانب در تاریخ 92/02/31 مبلغ 5000 ریال از حساب اینجانب با کد کاربر اینترنت و شعبه تمرکز اسناد بابت بیمه ملی کارت برداشت شده. حال با توجه به موارد ذکر شده خواهشمندم جهت احقاق بنده این مطلب را منعکس فرمایید. صورتحساب بانکی و رسید اینترنتی بیمه ملی کارت پیوست می شود. با احترام سید مصطفی نجیبی
جوابیه:
جناب آقای محمدجواد بربریان
مدیرمسئول محترم سایت خبری تابناک
با سلام
احتراماً، بازگشت به نامه شماره 737/ت مورخ 92/7/17 در خصوص تقاضای آقای مصطفی نجیبی، به پیوست تصویرنامه شماره 22/15106 مورخ 92/09/09 اداره کل انفورماتیک و خدمات نوین بانک ملی ایران جهت اطلاع ارسال می گردد.
با احترام، عطف به نامه شماره 92/223741 مورخ 92/07/29 در خصوص موضوع به اطلاع می رساند با پیگیری های مستمر این بانک از نمایندگی های بیمه ایران در شیراز و تهران و همچنین مجتمع تخصصی بانک ها، تأییدیه بیمه کارت مزبور با شماره نامه 92/635314 مورخ 92/08/29 توسط مجتمع تخصصی بانک ها به نمایندگی بیمه ایران در استان فارس (جناب آقای هارونی ریاست اداره کل خسارت) ارسال گردیده است.
خواهشمند است دستور فرمائید مراتب را به نحو مقتضی یادداشت نمایند.
بانک ملی ایران
اداره کل انفورماتیک و خدمات نوین