بازدید 2035

حمله با نارنجک به منزل وزیر آموزش و پرورش عراق

کد خبر: ۴۱۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶ 25 July 2014
 یک منبع امنیتی در کربلا از حمله با نارنجک دستی به منزل متعلق به "علی الادیب" وزیر آموزش عالی عراق از سوی گروه‌های مسلح خبر داد.


به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه المسله، یک منبع امنیتی در موصل اعلام کرد: گروهک تروریستی داعش به شهروندان کُرد ساکن در موصل در استان نینوا تا شنبه فرصت داده است که این شهر را ترک کنند.

-از سوی دیگر زهیر الچلبی رئیس شورای همیاری ام الربیعین در استان نینوا گفت: گروهک تروریستی داعش پس از اینکه قبلا مرقد یونس پیامبر(ع) را منفجر کرده بودند با به کارگیری بولدزر آن را کاملا نابود کردند.

به گفته وی،گروهک داعش همچنین حسینیه الوادی الاخضر را منفجر کردند و هم اکنون آماده انفجار مسجد نجیب الجادر یکی از مساجد تاریخی مهم موصل می شوند.

زهیر چلبی از تلاش گروهک تروریستی داعش برای ویران سازی مرقدها و حسینیه های بیشتری در استان نینوا خبر داد و از مراجع دینی و جامعه بین المللی خواست که ساکنان موصل را نجات دهند.

- تروریست‌ها همچنین مرقد شیخ صالح در حدفاصل روستاهای تل حمه و حفته خار در 45 کیلومتری جنوب کرکوک را ویران کردند. به گفته شاهدان عینی، تروریست ها پس از کارگذاشتن بمب و مقادیری مواد منفجره در مرقد شیخ صالح که در ایامی از سال میعادگاه هزارن نفر است آن را به طور کامل منهدم کردند. منابع عراقی از انهدام مقام ابو العلا و یحی بن القاسم در موصل نینوا خبردادند.

-از سوی دیگر یک منبع امنیتی در کربلا از حمله با نارنجک دستی به منزل متعلق به علی الادیب وزیر آموزش عالی عراق از سوی گروه های مسلح خبر داد.

-بر اثر انفجار خودرو بمب گذاری شده در الکراده در بغداد 15 نفر کشته و 45 نفر دیگر زخمی شدند.به گفته منابع عراقی، آمار نهایی انفجار دو خودرو بمب گذاری شده که در کنار جاده ای مناطق جبار ابو الشربت و بیمارستان راهبه ها در الکراده بغداد رخ داد، 15 کشته و 45 زخمی گزارش شده است.

-از سوی دیگر سرگی شویگو وزیر دفاع روسیه در دیدار با سعدون الدلیمی همتای عراقی خود از همکاری گسترده نظامی میان دو کشور سخن گفت و افزود: ما با عراقی ها در مبارزه با تروریسم ابراز همبستگی می‌کنیم و روابط با عراق برای ما موثر و استراتژیک است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی