بازدید 2297

بازدید رایزنهای اقتصادی از فولاد مبارکه اصفهان

رايزنان اقتصادي سفارتخانه هاي جمهوري اسلامي ايران، روز پنجشنبه هفتم خرداد ماه سال جاري به اصفهان آمدند و پس از ديدار با استاندار اصفهان و مدير عامل فولاد مبارکه در محل استانداري، از خطوط توليد فولاد مبارکه نيز بازديد نمودند.
کد خبر: ۵۰۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 30 May 2015
رايزنان اقتصادي سفارتخانه هاي جمهوري اسلامي ايران، روز پنجشنبه هفتم خرداد ماه سال جاري به اصفهان آمدند و پس از ديدار با استاندار اصفهان و مدير عامل فولاد مبارکه در محل استانداري، از خطوط توليد فولاد مبارکه نيز بازديد نمودند.

به گزارش خبرنگار فولاد در حاشيه اين بازديد، کِردآبادي کارشناس ارشد وزارت امورخارجه در استان اصفهان تصريح کرد: فولاد مبارکه اصفهان در تقويت توانمندي کشور و اقتصاد مقاومتي نقش بسزايي دارد.

وي افزود اين گروه متشکل از رايزنان سفارتخانه هاي جمهوري اسلامي ايران ميباشند که به مدت سه سال به سفارتخانه ها اعزام ميشوند و مديريت بخشهاي اقتصادي سفارتخانه ها را بر عهده خواهند داشت.

وي در خصوص هدف اين بازديد ادامه داد: از آنجايي که وظيفه ذاتي وزارت امور خارجه کمک به افزايش صادرات کشور و توسعه تعاملات اقتصادي و تجاري با کشورهاي مختلف ميباشد، بديهي است که رايزنان اقتصادي بايد شناخت خوبي از توانمندي هاي اقتصادي کشور داشته باشندکه در استان اصفهان دو صنعت گردشگري و فولاد از ظرفيت بالايي در راستاي توسعه روابط تجاري و اقتصادي با ساير کشورها برخوردار است.

کِردآبادي با اشاره به نشست رايزنان اقتصادي با دکتر سبحاني ادامه داد: با توجه به سخنان ايشان لازم بود تا براي درک هرچه بيشتر توانمندي هاي صنعت فولاد کشور، فولاد مبارکه را از نزديک مورد بازديد قرار دهيم که اين مهم با هماهنگي خوب اين شرکت ميّسر گرديد.

کارشناس ارشد وزارت امورخارجه ضمن مثبت ارزيابي کردن اين بازديد اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبري، قطعاً يکي از راه هاي اساسي که ميتوان از طريق آن در مقابل برنامه هاي شوم دشمنان پيروز شويم، همين تقويت درون و توجه هرچه بيشتر به اقتصاد مقاومتي است. اين کمک ميکند که به صورت پايدار و نه مقطعي، توانمندي هاي خود را افزايش دهيم. به خاطر داشته باشيم تنها از همين طريق است که ميتوانيم در مقابل تحريمها و زياده خواهي ها مقاومت کنيم و موفق شويم که البته اجرايي نمودن اين تفکر از طريق مديريت و عملکرد صحيح امکان پذير ميباشد.
وي با بيان اينکه خوشبختانه شرکت فولاد مبارکه با مديريت اصولي خود توانسته است در شرايط سخت تحريم عملکرد خوبي داشته باشد اظهار داشت: توليد در چنين کارخانجاتي افزايش درآمد، اشتغالزايي و تقويت اقتصاد کشور را به همراه دارد اما اين نکته را نبايد فراموش کرد که بايد در کشور بتوانيم بيش از پيش محصولات نيمه نهايي فولاد مبارکه را به محصولات نهايي تبديل کنيم و آنوقت با ظرفيت و توان بيشتر به صادرات روي آوريم اينجاست که ارزش افزوده بسيار بالاتري را براي کشور حاصل خواهيم کرد در اين راستا بايد با ايجاد کارخانجات بيشتر در پائين دست فولاد مبارکه زمينه اشتغالزايي و کسب درآمد بيشتري را فراهم نمائيم که يقيناً دستيابي به چنين شرايطي با توجه به وجود نيروي بالنده که در کشور و در فولاد مبارکه وجود دارد امکان پذير است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم