بازدید 30785
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

گرانترین ثانیه ها در جزایر شخصی جهان

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 25 August 2015
گرانترین ثانیه ها در جزایر شخصی جهان هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

گران‌ترین ثانیه‌ها در مجلل‌ترین جزایر شخصی جهان



این جزایر متعلق به ثروتمندترین شخصیت‌های ورزشی و اقتصادی جهان هستند که تنها برای حفظ و نگهداری از جزایرشان ماهانه ده‌ها هزار دلار پرداخت می‌کنند. جزیره ظاهری متفاوت از سایر جزایر شخصی جهان دارد. اکثر آنهایی که حداقل یک بار هم که شده سفر به آن را تجربه کرده‌اند، می‌گویند: «اینجا جزیره نیست، بهشت واقعی است.

بیشتر بخوانید و ببینید


**** دانلود مستقیم: به این میگن شکارچی قهار+فیلم

به این میگن شکارچی قهار+فیلم

بیشتر ببینید

خوب ها و بدها؛ موفق ها نبض زندگی را به دست دارند

خوب ها و بدها؛ موفق ها نبض زندگی را به دست دارند

در دﻫﻜﺪه ي ﺟﻬﺎﻧﻲ اﻣﺮوزي، ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﻟﺐ از ﻟﺐ ﻧﻤﻲﮔﺸﺎﻳﺪ، ﻧﻤﺮه ي اﻧﻀﺒﺎط «ﺑﻴﺴﺖ» ﻧﻤﻲﮔﻴﺮد، ﺑﻠﻜﻪ ﻧﻤﺮه ي «ﻫﺷﻴﺎري» و «ﻣﺴئوﻟﻴﺖﭘﺬﻳﺮي» او «ﺻﻔﺮ» ﻣﻲﺷﻮد؛ به ﻫﻤﻴﻦ ﺳﺎدﮔﻲ!

بیشتر بخوانید


راه پله هایی با طراحی های زیبا

راه پله هایی با طراحی های زیبا

بیشتر ببینید


آشنایی با حروف فارسی



آواها و اصوات زبان به دو دسته زنجیری و زبرزنجیری تقسیم می شوند. آواهای زنجیری شامل حروف و واج ها هستند که به دنبال هم می آیند و سازه و کلمه را تشکیل می دهند. مانند: الف، ب، پ، ... .

بیشتر بخوانید



طراحی ناخن به شکل امواج دریا



بیشتر ببینید


تير خلاص را به پدر نزنيد



حضور موثر و مشاركت پدر در امور تربيتي باعث مي‌شود كودك پدر را صاحب قدرت بداند و به او تكيه كند. وقتي پدر كنار مي‌كشد يا كنار گذاشته مي‌شود، ناخودآگاه اين تصور براي كودك ايجاد مي‌شود كه پدرش ضعيف است و از پس كارها برنمي‌آيد.

بیشتر بخوانید


شایع ترین دردها در 7 ناحیه از شكم

شایع ترین دردها در 7 ناحیه از شكم

هر زمان كه دچار دل‌درد می‌شویم اول از همه به فكر سوء‌هاضمه، نفخ، یبوست یا مسمومیت غذایی می‌افتیم! غافل از اینكه درد در هر منطقه از شكم می‌تواند علل و راه‌های درمانی بسیار متفاوتی داشته باشد. از یك نفخ یا كرامپ ساده گرفته تا سنگ كلیه، پانكراتیت، عفونت‌های مثانه، آپاندیسیت، بیماری‌های كیسه صفرا، مشكلات كبدی و حتی سكته قلبی همگی می‌توانند دردهای شدید یا خفیفی را در بخش‌های مختلف شكم ایجاد كنند.

بیشتر بخوانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم