نقش زنان در مجلس آینده باید پررنگ تر شود

سیده فاطمه حسینی که از وی به عنوان جوانترین کاندیدای فهرست اصلاح طلبان نام برده می شود، در سخنانی در جمع آذری زبان ها از تلاش برای پررنگ تر شدن نقش زنان در مجلس آینده سخت گفت.
کد خبر: ۵۶۹۸۳۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 22 February 2016
|
3886 بازدید
سیده فاطمه حسینی کاندیدای ائتلاف اصلاح طلبان در سخنانی در جمع مردم آذري زبان گفت: حضور يك بختياري در جمع ترك زبانان نشان دهنده آن است كه ما به آنچه كه در رابطه با «گفت وگوي تمدن‌ها» و «گفت و گوي اقوام» بيان می شد، نزديك شده‌ايم.

به گزارش مهر، حسيني گفت: بنده به عنوان جوان ترين عضو ليست ائتلاف اصلاح طلبان لازم ميدانم يادآوري كنم كه حضورم در مجلس، تلاشي است براي آنكه نقش زنان در مجلس آينده پر رنگ‌تر شده و بانوان از اقليت خارج شوند. علاقه ندارم در مجلسي كه در آن مهم ترين تصميمات كشوري گرفته مي‌شود زنان در اقليت باشند.

وي حضور در انتخابات پيش‌روي مجلس را گام دوم و اقدامي در جهت حمايت از دستاوردهاي انتخابات سال ۹۲ دانست و گفت: در اين انتخابات،  گام دوم همان حمايت از دستاوردي است كه مردم در انتخابات ۹۲ به دست آوردند، دولتي كه مردم در سال ۹۲ با انتخاب آن توانستند هزينه هاي سنگين تحريم را از دوش كشور بردارند، در ادامه مسير لازم است كه از اين دولت حمايت شود.

وی ضمن دعوت از مردم براي حضور پرشور در انتخاب و توجه ويژه به ليست ۳۰ نفره ائتلاف اصلاح طلبان براي انتخابات مجلس، افزود: شما مي‌توانيد با حضور گرم خود در اين انتخابات، گام دوم را مصم‌تر و پرشورتر برداريد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟