استقبال انصارالله از تحریم تسلیحاتی عربستان

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله در صفحه اجتماعی خود از تصمیم پارلمان اروپا درباره منع فروش سلاح به عربستان و هم پیمانانش به رغم تاخیر آن استقبال کرد.
کد خبر: ۵۷۰۷۴۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 26 February 2016
|
4807 بازدید
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله در صفحه اجتماعی خود از تصمیم پارلمان اروپا درباره منع فروش سلاح به عربستان و هم پیمانانش به رغم تاخیر آن استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری المسیرة عبدالسلام اظهار امیدواری کرد این تصمیم گامی برای بیداری اروپا در جهت دور شدن از آمریکا باشد.

عبدالسلام با اشاره به نقش آمریکا در ایجاد تفرقه میان امت اسلام گفت: ما از تصمیم پارلمان اروپا که گر چه با تاخیر از اتحادیه اروپا خواسته فروش اسلحه به عربستان و همراهان متجاوزش را متوقف کند، اما استقبال می کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد این تصمیم گامی در جهت بیداری واقعی اروپا و بازپس گرفتن نقش واقعی خود در قبال سیاست های تجزیه طلبانه و کشتار مردم از سوی آمریکا باشد.

عبدالسلام آمریکا را مسئول جنایات بشری در منطقه دانست و افزود: رفتار و اعمال جنگ طلبانه آمریکا با ادعاهای آزادی و حقوق بشر واشنگتن تناقض دارد.

عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند. 

براثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان شهید و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است. 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات