پاسخگویی بموقع به مطالبات مردم در دانشگاه آزاد

کد خبر: ۷۹۸۳۸۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 12 May 2018
|
1717 بازدید

رئیس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد گفت: پاسخگویی بموقع به مطالبات مردم نشان از مدیریت توانمند در این دانشگاه است.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمد عبدالله خانی در جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: اصالت دانشگاه آزاد اسلامی برگرفته از انقلاب و فعالیت آن در راستای سیاست‌های نظام و رهبری است.

وی نظارت بر کیفیت عملکرد دانشگاه را از وظایف اصلی بازرسی عنوان کرد و افزود: همکاری واحدها و مراکز دانشگاهی با دفتر بازرسی در چارچوب‌ها و آیین‌نامه‌های تعریف شده، موجب می‌شود تا مجموعه در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

رئیس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی باتوجه به نقش مهم بازرسان در امر بازرسی در هر سازمان و نهادی، گفت: ضرورت وجود نظارت و توصیه به ایجاد یک سیستم نظارتی به معنای بی اعتمادی به کارکنان نیست بلکه برای داشتن یک سازمان سرآمد، نظارت لازم است تا موجبات ارتقا و سرآمدی سازمان فراهم شود.

عبدالله خانی تاکید کرد: پاسخگویی بموقع به مطالبات مردم در دانشگاه آزاد نشان از مدیریت توانمند در این دانشگاه است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟