جذب دانشجو در رشته پرستاری اورژانس

کد خبر: ۸۳۲۶۲۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 10 September 2018
|
2030 بازدید

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اضافه شدن رشته پرستاری اورژانس در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های موردپذیرش این دانشگاه خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، دکتر ابوالفضل عباس‌زاده اظهار کرد: پیرو موافقت شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در پی رأی صادره از دویست و شصت و هشتمین جلسه از این شورا و ابلاغ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه از سال تحصیلی پیش‌رو می‌تواند در رشته پرستاری اورژانس در مقطع ارشد و به تعدادچهار نفر پذیرش دانشجو داشته باشد.

وی عنوان کرد: طی آمایش‌های صورت گرفته این رشته از رشته‌های ضروری برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر در حوزه‌ی درمان استان به شمار می‌رود.

عباس‌زاده گفت: با اضافه شدن رشته‌ی پرستاری اورژانس تعداد رشته‌های تخصصی پرستاری در مقطع ارشد به عدد پنج رسید.

معاون آموزش دانشگاه تأکید کرد: با این حساب رشته‌های پرستاری‌که در مقطع ارشد پذیرش می‌کنیم شامل پرستاری داخلی_جراحی، مراقبت‌های ویژه، سالمندی، اطفال و اورژانس است.

وی بیان کرد: تربیت دانشجو در این رشته‌ها علاوه بر کمک به ارائه خدمات درمانی به مردم، در تربیت دانشجویان مقطع کارشناسی نیز می‌تواند مؤثر باشد.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأکید کرد: با دریافت مجوز پذیرش دانشجو در رشته پرستاری اورژانس شمار رشته‌های مقطع ارشد دانشگاه علوم پزشکی لرستان به ۱۴ رشته رسید.

وی افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد به این تعداد را دستاوردی مهم برای حوزه‌ی آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان قلمداد کرد و یادآور شد: طی پنج سال اخیر با پیگیری‌های مستمر و حمایت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان توانستیم تعداد رشته‌های ارشد را از ۳ به ۱۴ رشته برسانیم.

معاون آموزش دانشگاه با عنوان این مطلب که در سال تحصیلی جدید ۳۳۶۵ دانشجوی ثابت و ۱۰۴ دانشجو به‌صورت مهمان را پذیرش خواهیم کرد، گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان همواره ثابت کرده‌اند که در برنامه‌های علمی و تحقیقاتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و موفقیت‌های گذشته و اخیر دانشجویان ما در المپیادهای علمی کشور این ادعا را ثابت می‌کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟