بطحایی در بازدید از میز خدمت وزارت آموزش و پرورش، چگونگی انجام کار در میز خدمت را بررسی کرد.
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش طی بازدید از میز خدمت وزارت آموزش و پرورش، چگونگی انجام کار و تسهیل در امور در میز خدمت را بررسی کرد.
محمدرضا شامانی رئیس اداره راهبردی مکاتبات، اسناد و میز خدمت در این بازید به بیان فرایند چگونگی انجام کار در میز خدمت و مشکلات موجود پرداخت و گفت: در حال حاضر میز خدمت وزارت آموزش و پرورش دارای ۶ شعبه است که شامل شعبههای زندهیاد علاقهمندان، شهید باهنر، سنجش، مرکزی، شهید رجایی و امور اداری است و حدود ۴۵ نفر در این شعبهها مشغول خدمترسانی هستند.
وی با بیان اینکه استفاده از نیروی متخصص در میز خدمت بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: در شعبه مرکزی ۲۵ نفر از همکاران در حال خدمترسانی به ارباب رجوع هستند بهطوریکه طی امروز هر باجه حدود سی نفر مراجعهکننده داشت.
شامانی افزود: میز خدمت الکترونیک در حال راهاندازی است که در آن تمام خدمات مربوط به اربابرجوع در آموزش و پرورش در دسترس قرار میگیرد.
وزیر آموزش وپرورش نیز در این بازدید از رئیس راهبری اسناد، مکاتبات و میز خدمت خواست تا ضمن تکریم ارباب رجوع و موارد ضروری برای پیگیری و تسهیل در امور مربوط به مراجعهکنندگان، بررسی و پیگیری شود.
میز خدمت از مردادماه ۱۳۹۷ شروع به ارائه خدمت به مردم کرده است و برنامهریزی مناسب برای پاسخگویی حضوری و غیرحضوری، ثبت، پیگیری و رسیدگی به درخواستها و تسریع در ارائه خدمات از جمله فرایندهای اداری در این بخش است.