بازدید 31685

آخرین وضعیت پرونده سه محکوم به اعدام اغتشاشات

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به ماجرای لو رفتن عناصر اصلی اغتشاشات گفت: آقایى که این روز‌ها اعلام مى‌کند موکلان وى دفاع نکردند از نظر ما وکیل خودخوانده است و وکیل این افراد نبوده است.
کد خبر: ۹۹۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱ 15 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده سه محکوم به اعدام اغتشاشات گفت: این حکم در دیوان عالى کشور بعد از فرجام‌خواهى متهمان و وکلا به تأیید رسیده و به دادسرا اعاده شده است؛ اجراى احکام فرایند قانونى دارد و ممکن است در این فرایند هر موجب قانونى دیگرى نتیجه پرونده را همراه با تغییر کند.

وی اضافه کرد: این پرونده را خداى متعال کمک کرد جنایاتشان برملا شد؛ این‌ها جزو عناصر اصلى اغتشاشات بودند و دو نفر از این افراد در صحنه سرقت مسلحانه دستگیر شدند و با تهدید به اسلحه می‌خواستند اموال خانمى را بربایند که خدا کمک کرد و باعث دستگیرى این افراد شد.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: پس از دستگیرى در گوشى این افراد اقدامات خرابکارانه‌اى که انجام می‌دادند و فیلمبردارى کرده و براى برخى از خبرگزارى‌هاى خارج از کشور ارسال می‌کردند، کشف شد؛ خودشان از اعمال مجرمانه خود بهترین مستندات را تهیه کردند و در فرایند دادگاه هم اقرار کرده‌اند و همچنین هم خودشان و هم وکلایشان دفاع داشتند البته چهار نفر اعلام وکالت کردند و دفاع کردند.

وی ادامه داد: جلسات دادگاه فیلمبردارى شده و حضور آن‌ها موجود است؛ عجیب این است که آقایى که این روز‌ها اعلام مى‌کند موکلان وى دفاع نکردند از نظر ما وکیل خودخوانده است و نه در فرایند دادسرا، نه دادگاه و نه دیوان عالى کشور، وکیل این افراد نبوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر