کمپین تبلیغاتی بیمه معلم در راستای کم رنگ کردن مشکلات

شرکت بیمه معلم طرح‌های خاص بیمه‌ای را همزمان با کمپین تبلیغاتی "مشکلات کم‌رنگ می‌شوند" اجرایی می‌کند
کد خبر: ۱۰۳۹۵۱۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 08 March 2021
|
13269 بازدید

شرکت بیمه معلم طرح‌های خاص بیمه‌ای را همزمان با کمپین تبلیغاتی

 

به گزارش «تابناک»، شرکت بیمه‌ معلم قصد دارد با هدف معرفی خدمات خود به‌عنوان برندی مسئولیت‌پذیر، دارای ساختار و حساس به شرایط جامعه در ذهن مخاطب جایگاه‌سازی کند.

برندی در صنعت بیمه که حواسش [به مخاطب] هست و از او مراقبت می‌کند.

• مراقبت می‌کند تا کامی تلخ نشود و اگر تلخ شد، تلخ نمانَد!

• حوادث با اینکه قابل پیشگیری‌اند، اما قابل پیش‌بینی نیستند...

• حوادث تلخند و در صورت بروز حادثه، این بیمه‌ها هستند که تلخی حادثه را بی‌اثر و مشکلات پس از آن را، کم‌رنگ می‌کنند.

• بیمه عاملی‌ است که تلخی «ربودن» را به حمایتی از جنس «بودن» تبدیل می‌کند و اضطراب «بدبیاری» را به آرامشی از جنس «یاری» و سختی «درماندگی» را به شیرینی «درمان» پیوند می‌زند.

با بیمه مشکلات کم‌رنگ می‌شوند ،،،

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# قیمت دلار # فیلترینگ # ترامپ # ایران و آمریکا # نیمه شعبان # قیمت طلا # تعطیلی مدارس # کالابرگ
الی گشت
آخرین اخبار
نظرسنجی
در جنگ سه ساله اوکراین-روسیه کدام طرف پیروز میدان است؟