بازدید 7386
۴

همتی: انگلیس دست از شیطنت برجامی بردارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد موضع گیری مقامات انگلیسی در خصوص برجام، شیطنت است زیرا ایران به تمامی تعهدات هسته ای خود عمل کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ 05 February 2022

به گزارش تابناک، حسن همتی در گفت‌وگو با  خانه‌ملت، در واکنش به درخواست انگلیسی ها از کشورمان در راستای پایبندی ایران به توافق هسته‌ای و توقف فوری غنی سازی، گفت: کشورهای اروپایی ایفای نقش پلیس بد را میان خود تقسیم کرده اند و اکنون نوبت انگلیسی ها رسیده است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیان هیچ شرط برجامی از سوی اروپایی ها پذیرفته شده نیست، اظهار کرد: در این میان می توان اذعان کرد بیان پیش شرط توقف غنی سازی در راستای رفع تحریم ها نشان می دهد میان کشورهای اروپایی حاضر در برجام تفاهم وجود ندارد و آنها به بن بست سیاسی رسیده اند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تعهدات برجامی خودش را کامل اجرایی کرده است، ادامه داد: بر این اساس موضع گیری مقامات انگلیسی در خصوص برجام، فقط شیطنت است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه دولت قبلی اجرای برخی تعهدات را داوطلبانه پذیرفته بود اما اروپایی ها همواره زیاده خواهی می کنند، افزود: بر این اساس اکنون جمهوری اسلامی اجازه هیچ قلدری برجامی را به کشوری نمی دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برچیده شدن تمامی تحریم ها از سوی غربی ها امری غیرقابل انکار است، خاطرنشان کرد: انگلیسی ها بدانند غنی سازی کنونی ایران نیز بر اساس مفاد برجام انجام می شود که بیانگر قانونمداری ایران اسلامی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
تابناک بلا!!!
مسئولین قبول زحمت کرده اند و مشکلی را که مردم بوجود اوردند دارند حل میکنند
خدا خیرتون بده که بی عقلی ما عوام رو که باعث تحریمها شد رو دارید رفع و رجوع میکنید و منتش رو هم بر سرمون میذارید تا متنبه بشیم
شما مارو به بزرگواری خودتون ببخشید
ناهار خوردی ؟؟؟
چه عجب این فهمید... ا!!.نگلیس شیطان است ؟!!
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری