ماجرای پیشنهاد عزیزی‌خادم به دادکان که بلافاصله رد شد

کد خبر: ۱۱۰۴۷۶۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ 14 February 2022
|
5100 بازدید

شهاب الدین عزیزی خادم – که اینروزها موقعیت ویژه‌ای در فدراسیون فوتبال دارد و احتمال عزل موقت او در جلسه روز پنجشنبه هیات رئیسه فدراسیون کم نیست – دیداری با محمد دادگان داشته و در جلسه دو ساعته آنها درباره شرایط فعلی فدراسیون فوتبال صحبت شده است. اما این خبر چقدر صحت دارد؟ 

دیدار دو هفته پیش اتفاق افتاد

رییس فعلی فدراسیون فوتبال، حدود دو هفته پیش با محمد دادگان دیدار کرده و موضوع جلسه هم پیشنهاد به او برای پذیرفتن پست مدیریت فنی فدراسیون فوتبال بوده است. پس از کناره گیری مهدی مهدوی کیا، از پست مدیریت فنی فدراسیون فوتبال و ارسال ایمیل استعفایش به فیفا، شهاب الدین عزیزی خادم در یک جلسه از محمد دادگان خواسته بود تا این پست را قبول کند. البته این در حالی است که در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال که یک ماه قبل برگزار شده بود، دکتر بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه معرفی شده بود و اگر قرار بود کسی به عنوان مدیرفنی فدراسیون فوتبال به فیفا معرفی شود، این ذوالفقارنسب بود اما عزیزی خادم به پیشنهاد مشاورانش و بالاخص یکی از مشاوران نزدیکش، سراغ محمد دادگان رفته است.

البته پس از دو ساعت جلسه دادگان پیشنهاد مدیریت فنی فدراسیون فوتبال را به دلایلی که ظاهرا آن را هم به صورت واضح و آشکار هم اعلام نکرده، قبول نمی کند.

دادگان در فدراسیون فوتبال مهدی تاج هم به عنوان عضو پنل کمیته جوانان ای اف سی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد. البته او اول نمی دانست که قرار است در یک زیر کمیته ای اف سی عضو شود و ظاهرا فکر کرده بود قرار است عضو کمیته جوانان ای اف سی شود اما زمانی که به مالزی می رود، متوجه می شود که او عضو پنل یا همان زیرکمیته شده است و البته از این انتخاب هم چندان خوشحال نمی شود. مثل اینکه استراتژی برای شخصی مثل دادگان این بوده که اگر پستی بگیرد، دست از مصاحبه و انتقاد بردارد اما رویه دکتر دادگان چه پست داشته باشد و چه پست نداشته باشد حداقل در سالهای گذشته این بوده که صریح و آشکار حرفهایش را بزند. 

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟