شرط سخت و آسان ترابی برای تمدید با پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۱۴۴۶۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳ 18 April 2022
|
5187 بازدید

در حالی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد پیشنهادهای چند تیم اماراتی و قطری به مهدی ترابی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده اما شماره 9 سرخ ها تا به امروز پیشنهادی نداشته است.

همین چند روز قبل بود که یکی از مدیران باشگاه شباب الاهلی امارات نیز در گفتگو با یک رسانه داخلی، پیشنهاد مذاکره با مهدی ترابی را تکذیب کرد. از این رو کاملا واضح است درباره مهدی ترابی فعلا هیچ خبر نقل و انتقالاتی در خصوص لژیونر شدنش نیست. جالب اینجاست خود ترابی و همین طور مدیر برنامه هایش نیز بدون بازارگرمی خاصی این موضوع را تایید می کنند و تاکید دارند هیچ مذاکره ای با تیم های خارجی نداشته اند.

در مورد ترابی واقعیت امر این است این بازیکن در گفتگویی که با رضا درویش داشته صراحتا اعلام کرده دوست دارد بماند و اگر طلبی که او از سال 1398 دارد پرداخت شود، قصد ماندن داشته و قراردادش را بدون حرف و حدیث تمدید خواهد کرد. شرطی که کاملا معقول است و البته درویش هم به او اطمینان خاطر داده این شرط را برآورده خواهد کرد.

حالا باید منتظر بود و دید باشگاه چه زمانی این شرط را برآورده کرده و مهدی ترابی را پای میز تمدید تمدید قرارداد خواهد کشاند چرا که در این وضعیت بی شک جدایی این بازیکن می تواند از نظر فنی لطمه سنگینی به مجموعه تیم وارد کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟