بازدید 6806

جزئیات دیجیتالی شدن پرداخت یارانه ها

رئیس فراکسیون مجلس گفت: کالابرگ الکترونیکی یک ابزار دیجیتال است که قرار شد با استفاده از آن، ۱۱ قلم کالا را توزیع کنیم.
کد خبر: ۱۲۱۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ 06 January 2024

 
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمدرضا میرتاج الدینی رئیس فراکسیون راهبردی مجلس گفت: امروز بهبود ارائه خدمات عمومی، حکمرانی داده محور و ارتباط مستقیم مردم با مدیران از مزیت‌های دولت دیجیتال است.

او ادامه داد: با اشتراک گذاری داده ها میان بخش های مختلف کشور در ابتدایی ترین شکل ممکن تحول دیجیتال، استفاده از کاغذ بسیار کاهش یافته است‌.

رئیس فراکسیون مجلس با اشاره به اینکه نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کرده اند، ادامه داد: ثبت نام این دوره از انتخابات مجلس دیجیتالی شد و کاهش زیادی در مصرف کاغذ داشت.

میرتاج‌الدینی با اشاره به دیجیتالی شدن پرداخت یارانه ها در قالب کالابرگ الکترونیکی گفت: کالابرگ الکترونیکی دو سال قبل در مجلس مطرح شد. این کالابرگ یک استفاده از ابزار دیجیتال است که قرار شد با استفاده از آن، ۱۱ قلم کالا را از طریق آن توزیع کنیم تا مردم به هر فروشگاهی مراجعه کردند کالاها را بتوانند خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه رشد شتابنده استارتاپ‌ها، وجود حکمرانی دیجیتال، توسعه اینترنت مبتنی بر فیبر نوری، تصویب صندوق توسعه فیبر نوری و... از مزیت‌های تحول دیجیتال در کشور است، ادامه داد: ما سرمایه انسانی ماهر در این زمینه کم نداریم‌.

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس گفت: در حوزه دیجیتال شاهد رشد استارت‌آپ‌ها و افزایش زیرساخت‌ها هستیم. صندوق شبکه توسعه فیبر نوری مصوب شده و اکنون ۴ میلیون مشترک هدفگذاری شده و به ۲۰ میلیون اتصال خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی