به گزارش «تابناک»، این شرکت برای برقراری ارتباطی بهتر با مشتریان خود، سامانه ها و کانال های ارتباطی مختلفی را راه اندازی کرده است که در این مقاله به بررسی کامل آن ها خواهیم پرداخت. برای برقراری ارتباط با کارشناسان این شرکت، کافیست تا شماره پشتیبانی ایران خودرو یعنی 096440 را گرفته و در صف انتظار بمانید.
لازم به ذکر است که این شماره، شماره شبانه روزی ایران خودرو بوده و مشتریان گرامی می توانند تمامی سوالات خود را در هر ساعت از شبانه روز در رابطه با محصولات ایران خودرو، نحوه ثبت نام در طرح های فروش و پیش فروش و … از کارشناسان این مرکز بپرسند.
گاه ممکن است که به دلیل تماس های زیاد با شماره شبانه روزی ایران خودرو، مدت انتظار در صف پاسخگویی به سوال طولانی شود و مشتریان نتوانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و یا از راهنمایی مورد نیاز خود بهره مند شوند. در چنین شرایطی می توانید با مرکز مشاوره مشورت به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید. متخصصان ما همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده راهنمایی شما کاربران گرامی هستند.
باتوجه به زیاد بودن تعداد متقاضیان شرکت خودرو سازی ایران خودرو، لازم بود تا مرکزی برای پاسخگویی به سوالات متقاضیان و نیز افزایش ارتباطات میان شرکت و مشتریان خود ایجاد شود. باتوجه به اینکه مراجعه به دفاتر نمایندگی ایران خودرو برای تمامی امور، موجب به زحمت افتادن مشتریان می شد، شماره 096440 به عنوان شماره پشتیبانی ایران خودرو، ایساکو و امداد خودرو ایران معرفی گردید. مشتریان گرامی می توانند به کمک شماره شبانه روزی ایران خودرو، در تمامی روزهای هفته و به صورت بیست و چهار ساعته از پاسخ سوالات خود مطلع شوند.
از جمله خدماتی که مرکز پشتیبانی شماره شبانه روزی ایران خودرو ارائه می کند، می توان به موارد درج شده در زیر اشاره کرد:
☎ راهنمایی مشتریان ایران خودرو در خصوص روند ثبت نام در طرح های فروش و پیش فروش.
☎ اطلاع رسانی در خصوص زمان قرعه کشی در طرح های فروش و پیش فروش.
☎ ارائه پشتیبانی مورد نیاز در مورد نحوه واریز وجه طرح های فروش و پیش فروش ایران خودرو.
☎ تماس با مشتریان و پیگیری میزان رضایت آنان پس از ترخیص خودرو از نمایندگی های ایران خودرو.
☎ ثبت کردن درخواست امداد مشتریان و نیز اعزام امدادگران مجرب برای خودرو های سواری و سنگین (ایران خودرو دیزل).
☎ رزرو نوبت برای مشتریان در نمایندگی های مجاز.
☎ ثبت شکایت های مشتریانی که از حوزه فروش، خدمات پس از فروش و کیفیت محصول ناراضی بوده اند.
☎ انجام نظرسنجی های مختلف در رابطه با محصولات و خدمات ایران خودرو و ایساکو از مشتریان.
☎ راهنمایی فنی مشتریان ایران خودرو به صورت تلفنی.
☎ و …
🔗 برای اطلاع از پشتیبانی سامانه یکپارچه فروش خودرو بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.
البته که تنها راه های تلفنی (شماره شبانه روزی ایران خودرو) برای برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز مشتریان ایران خودرو، وجود ندارد و این گروه خودرو سازی به روش های مختلفی همچون از طریق وبسایت، شبکه های اجتماعی ، ایمیل و … امکان پشتیبانی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در ادامه این بخش می توانید سایر روش های برقراری ارتباط با ایران خودرو را مشاهده کنید:
🌐 ارتباط از طریق میز خدمت مشتریان ایران خودرو به نشانی اینترنتی customer.ikco.ir. (برای ورود مستقیم به سامانه میز خدمت مشتریان ایران خودرو بر روی لینک مذکور کلیک کنید.)
📞 تماس با تلفن کروه صنعتی خودرو سازی ایران خودرو به شماره : 02148901
📠 ارتباط از طریق شماره فکس: 02144934001 – 02144934000
📧 ارتباط از طریق پست الکترونیکی به نشانی info@ikco.ir
📧 پست الکترونیکی مخصوص مدیریت ارتباط با مشتریان عبارت است از: crm@ikco.ir
📞 برقراری ارتباط مستقیم با مدیر عامل ایران خودرو در شبکه های اجتماعی ای چون سروش، واتس اپ، بله، ایتا، آی گپ با شماره 09102297110
📞 در صورت بروز خطا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نیز می توانید با شماره 02182272727 تماس بگیرید.
🌐 برای اطلاع از جدیدترین اخبار گروه ایران خودرو نیز می توانید به پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو به نشانی ikcopress.ir مراجعه کنید..
کاربران گرامی مجموعه مشورت توجه داشته باشید که چنانچه با کمک هیچ یک از راه های گفته شده در بالا موفق به برقراری ارتباط با کارشناسان ایران خودرو نشدید، می توانید با شماره گیری تلفن 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) با متخصصان ما ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.