بازدید 1524

سانسور شدید در ارتش اسرائیل

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که با ادامه جنگ علیه نوار غزه و ناتوانی ارتش این رژیم در مقابله با عملیات حزب الله لبنان در شمال و عملیات موشکی مقاومت یمن و عراق و افزایش تنش ها در کرانه باختری، انتقادها به ارتش به شدت افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۲۴۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ 08 June 2024

سانسور شدید در ارتش اسرائیل

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رسانه های رژیم صهیونیستی از افزایش انتقاد به هرج و مرج در ارتش این رژیم و ناتوانی در مقابله با عملیات محور مقاومت در منطقه و پنهانکاری واقعیت های میدان نبرد از توده صهیونیست ها خبر دادند. 

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که با ادامه جنگ علیه نوار غزه و ناتوانی ارتش این رژیم در مقابله با عملیات حزب الله لبنان در شمال و عملیات موشکی مقاومت یمن و عراق و افزایش تنش ها در کرانه باختری، انتقادها به ارتش به شدت افزایش یافته است.

این رسانه ها افزودند: ارتش اسرائیل از ناکامی و شکست هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) عبرت نگرفته است و ارتش در شمال (جبهه نبرد با حزب الله) و جنوب (جبهه نبرد با مقاومت فلسطین در نوار غزه) بدون افق سیاسی عمل می کند.

رسانه های رژیم صهیونیستی تاکید کردند: ساختار تشکیلاتی ارتش با مشکلاتی روبرو است و اطلاعات به صورت شفاف و کامل در اختیار توده "اسرائیلی ها" قرار نمی گیرد و واقعیت های میدانی به اطلاع آن ها رسانده نمی شود.

این رسانه ها اعلام کردند که ارتش رژیم اسرائیل به صورت غیرقابل باوری با هرج و مرج روبرواست و این هرج و مرج در نیروهای ذخیره که به میدان جنگ فراخوانده شده اند، آشکارتر است.

براساس اعلام رسانه های رژیم صهیونیستی، فرماندهان و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل به دلخواه خود عمل می کنند و تحقیقات درباره حوادث و اشتباهات در نوار غزه و دیگر مناطق، حتی درباره حوادث خطرناک به طور سطحی انجام می شود.

پیش از این روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» چاپ سرزمین های اشغالی فلسطین نوشت: کابینه اسرائیل پس از گذشت بیش از هشت ماه از جنگ علیه نوار غزه نتوانسته حتی یک موفقیت قابل توجه به دست آورد و برعکس با مجموعه‌ای از شکست‌ها و صدمات در عرصه‌های دیپلماسی، اقتصادی و اجتماعی مواجه شده است.

نظامیان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز از جنگ علیه نوار غزه بویژه با طولانی شدن آن خسته شده و به ستوه آمده‌اند. رسانه صهیونیستی «واللا» اخیرا فاش کرد: نظامیان و فرماندهان ذخیره وابسته به لشکر غزه ارتش اسرائیل از عملکرد و برنامه ریزی نیروی انسانی در ارتش و فرسوده شدن به علت طولانی شدن جنگ به شدت انتقاد دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده که از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم ماه اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) بیش از سه هزار و ۷۲۰ نظامی این رژیم در نبردها کشته شده اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری