بازدید 1866

ثبت تخلف انتخاباتی در شهر تهران

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: تاکنون گزارشی از تخلف ستادهای انتخاباتی نامزدها و کارکنان ادارات در جریان برگزاری فرایند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان ارائه نشده است.
کد خبر: ۱۲۴۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ 24 June 2024

ثبت تخلف انتخاباتی در شهر تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حامد شایان درباره اقدامات انجام شده برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تهران افزود: در تهران سه هزار و ۸۵۰ شعبه اخذ رای تعیین شده که در همین راستا جانمایی این شعب تا حدودی تغییر کرده و برخی از شعب در مکان‌های جدید برای دسترسی بهتر مردم و به دلیل تراکم بیشتر جانمایی شده است.

وی اظهار کرد: همچنین ۳۱۲ شعبه سیار در شهرستان تهران تعیین شده و با توجه به مشخص شدن مسیرها، اقداماتی برای جانمایی جدید این شعب سیار اخذ رای نیز در سطح پایتخت انجام شده است.

شایان ادامه داد: این شعب در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و کارخانه‌ها مستقر می‌شوند تا کسانی که امکان حضور در شعب اخذ رای ثابت ندارند به این شعب مراجعه و در انتخابات مشارکت کنند تا در روز انتخابات رای مردم در هر نقطه از شهر اخذ شود.

ثبت تخلف انتخاباتی در شهر تهران

۴۰ درصد شعب اخذ رای در مساجد قرار دارد

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار تهران همچنین اضافه کرد: تعداد ۴۰ درصد شعب اخذ رای در شهرستان تهران در مساجد و ۶۰ درصد آنها در اماکن دیگر بویژه مدارس جانمایی شده و مستقر خواهد شد.

وی افزود: حدود یک سال است که برای تنظیم جانمایی شعب اخذ رای در پایتخت اقدام شده تا در هر محله تهران شعبه اخذ رای قرار گیرد و سهولت دسترسی مردم برای شرکت در انتخابات بهتر انجام شود.

شایان تاکید کرد: در همین راستا اکنون در همه محلات شعبه اخذ رای وجود دارد و با هماهنگی‌های انجام شده در هر منطقه یک پاتوق رای اولی‌ها نیز ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکنون فعالیت توزیع اقلام انتخاباتی برای شعب اخذ رای در تهران در حال انجام است، گفت: ۱۸ ستاد منطقه در پایتخت وجود دارد که در هر کدام از این موارد فرمانداری نماینده دارد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران یادآور شد: همچنین قریب به ۷۰ هزار نیرو به‌طور مستقیم اجرای فرایند انتخابات را در قالب عوامل اجرایی، نظارت و انتظامی و خدمات بر عهده دارند که آموزش اعضای شعب اخذ رای بطور کامل انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات