بازدید 10986
۴

بیانیه ای با تاکید بر لزوم ائتلاف قالیباف و جلیلی

زاکانی، قاضی زاده و پورمحمدی انصراف دهند و جلیلی، قالیباف ائتلاف کنند.
کد خبر: ۱۲۴۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ 27 June 2024

بیانیه ای با تاکید بر لزوم ائتلاف قالیباف و جلیلی


به گزاش تابناک، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدآیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ شهیدسرچشمه در ۷ تیر  از جمله شهید “جواد سرافراز” بنیانگذار حرکت اسلامی - دانشجویی در هندوستان (۱۳۵۵) کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند، در نامه ای نوشته است؛


بسم الله الرحمن الرحیم

با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدآیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ شهیدسرچشمه در ۷ تیر  از جمله شهید “جواد سرافراز” بنیانگذار حرکت اسلامی - دانشجویی در هندوستان (۱۳۵۵)و این کانون درتهران(۱۳۵۹) ویاد و راه امام راحل و شهدای خدمت و ایثار آیت الله رئیسی و همراهان شهید او و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی به آگاهی می رسانیم:

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند که اعضای آن متشکل از نخبگان، دانش آموختگان خارج و داخل و افراد با سابقه در حوزه های علم، فرهنگ، سیاست و اقتصاد بوده واز سال ۱۳۵۹ تا کنون،همراه ملت انقلابی ایران در تبعیت ازامام راحل ورهبری معظم در همه صحنه ها حضور داشته است اعتقاد راسخ دارد ، بیاری امام عصر (عج) چهاردهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری حضور با شکوه مردم ایران  در لبیک به  رهبر معظم انقلاب و خلق حماسه ای دیگر خواهد بود.

در بررسی آرایش نامزدهای انتخاباتی و کثرت حضور نامزدهای جبهه انقلاب باردیگر صحنه ها و نتیجه غمبار انتخابات سال ۱۳۹۲ در مقابل دیدگان ما قرار می گیرد. در آن زمان هم گفتیم: اگر نمی خواهیم انتخاباتی برده  را ببازیم نامزدهای متعدد اصولگرا  روی یک نفر بر اساس رای آوری اتفاق کنند.متاسفانه اعتنا نکردند و ۸ سال دولتی با عملکرد توام با خسارت محض بر کشور تحمیل شد.

اینک با کمال تأسف در همان وضعیت قرار داریم. فداکاری و ازخودگذشتگی لازمه عبور از مرحله حساس کنونی کشور است. شورای مرکزی کانون در نشست فوق العاده روز چهارشنبه ۶ تیر خود ضمن ارج نهادن به دیدگاه ها و برنامه های نامزدهای محترم و در عین حال ارزیابی اقبال عمومی به آنان و رای آوری بر اساس نظر سنجی ها قویا به این جمع‌بندی رسیده است که دل سپردگان به انقلاب و نظام برآمده از خون شهیدان و ایثارگری  ملت بزرگ ایران در این انتخابات بایدعلم را بدست یک نفر از شایستگان این جبهه بسپارند.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هندبرای تحقق راهبرد فوق پیشنهاد می نماید:

۱- سه نامزد محترم و عزیزی که از اقبال کمی برخوردار هستند یعنی جنابان آقایان قاضی زاده هاشمی (که از انصراف شجاعانه ایشان در ساعاتی قبل سپاسگزاریم)، زاکانی و پورمحمدی (نامزد مورد حمایت شورای وحدت و این کانون در آغاز مبارزه انتخاباتی) انصراف خود را از نامزدی اعلام نمایند.

۲-از دونامزد محترم دیگرکه در صدر نظر سنجی ها قرار دارند یعنی جنابان آقایان جلیلی و قالیباف متواضعانه می‌خواهیم
در توافقی منطقی و ایثارگرانه یکی از آنان علم رقابت با نامزد اصلاح طلبان را بر دوش گیرد.

۳-از جریان های سیاسی انقلابی،ارزشی و ولایی و مردم عزیزمان تقاضا می کنیم نامزد نهایی مورد توافق را نامزد جبهه انقلاب تلقی کرده و همه توان خود را در فردای سرنوشت ساز به پای صندوق های رای آورند.

۴- در صورت عدم تمکین نامزدهای محترم به تقاضای فوق که به یک خواست عمومی در کشورتبدیل شده است و خدای ناکرده تکرا ر نتایج تلخ انتخابات ۱۳۹۲ ،این نامزد ها باید در پیشگاه خداوند و ملت بزرگ ایران پاسخگو باشند. 
والامر الیکم.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان
 شبه قاره هند ۱۴۰۳/۳/۷

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
فکر نکنم این دو نفر ریس جمهور بشوند
اگر آقاي دكتر قاليباف عزيز بخواهند كنار بكشند ما يعني تمام خانواده و فاميل ترجيح ميدهيم به آقاي پزشكيان راي بدهيم
آقای جلیلی به خاطر امت حزب الله به نفع آقای قالیباف انصراف دهید. امروز دیگر بحث فقط ایران نیست ، بحث یک امت جهانیست به رهبری ایران
انشالله که زودتر به اجماع برسند وگرنه کابوس ۹۲ تکرار میشه
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری