بازدید 2697
۲

بیانیه «صدای ملت» در حمایت از پزشکیان

حزب صدای ملت در حمایت از دکتر مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیانیه داد.
کد خبر: ۱۲۴۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴ 01 July 2024

بیانیه «صدای ملت» در حمایت از دکتر مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش تابناک، در متن این بیانیه آمده است:

مردم شریف و صبور ایران

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی برگزار می شود که کشور بیش از هر زمان دیگری به حضور  آگاهانه و حمایت شما ملت فهیم ایران نیاز دارد. همانگونه که مستحضرید در اسفند ماه سال گذشته؛ «صدای ملت» در انتخابات مجلس شورای اسلامی با شعار عقلانیت، اعتدال و اصلاح امور کشور علیرغم نابرابری های بسیار و عدم حمایت موثر جریان های سیاسی؛ با مجموعه ای از افکار و آرا متنوع قدم به میدان رقابت گذاشت، اما عدم مشارکت مردم و قهر با صندوق های رای توفیق خدمت را از اعضای لیست سلب نمود.

اکنون که دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پیش است، ملت بزرگ ایران بار دیگر می تواند با قهر با صندوق رای، مدیریت مسایل خود را به نمایندگان اقلیت واگذار کند، یا با حضور پر شور و تعیین کننده خدمتگزار واقعی خود را انتخاب کند.

صدای ملت با بررسی سوابق، دیدگاه ها ومناظرات نامزدهای محترم در شرایط کنونی و با توجه به معادلات جهانی، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را  اصلح می داند.

امیدواریم با حضور یکپارچه شما بار دیگر کشور در مسیر عقلانیت و توسعه قرار گیرد 

صدای ملت ایران
دهم تیرماه ۱۴۰۳

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ببینید شاید با آقای پزشکیان خوشبخت نشیم ولی مطمئن باشید با با آقای جلیلی خیلی بدبخت میشیم. می‌دونید بدبختی ته نداره با جلیلی خیلی بدبخت‌تر می‌شیم اقتصادمون از اینه که هست صدها برابر بدتر و نابودتر می‌شه. بدبختی بی‌انتهاست و با جلیلی ما تا تا عمق راهبردی بدبختی پیش میریم
سلام به ملت ایران می‌خواستم بگم که اگر جناب آقای جلیلی رئیس جمهور این ملت بشه همه چی از چیزی که الان هست صدها برابر گرون‌تر می‌شه طوری که نون هم نمی‌تونیم بخوریم برای همین به آقای پزشکیان رای میدم
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات