پیشنهاد محسن رضایی به پزشکیان برای تشکیل دولت اجماع ملی

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پیام تبریک خود به رییس جمهور منتخب، دکتر مسعود پزشکیان، پیشنهاد تشکیل " دولت اجماع ملی" را داد.
کد خبر: ۱۲۴۶۵۸۴
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳ 06 July 2024
|
7775 بازدید
|
۱

به گزارش تابناک، متن پیام به شرح زیر است:


بسمه تعالی 

 

برادر گرامی و رزمنده دفاع مقدس

 

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان؛ رییس جمهور منتخب ملت ایران

 

باسلام؛ 

اعتماد ملت عزیز و فداکار ایران به جنابعالی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران را به شما تبريک عرض می کنم. این انتخابات یکبار دیگر ثابت کرد که پیوند ملت و رهبری از یکطرف و تعهد و پایبندی آنها به دستاوردهاي انقلاب از جمله مردمسالاری دینی، ناگسستنی و ابدی است و خدای متعال را از این جهت شکر می گوییم.

 

 با این حال، شرایط داخلی و خارجی کشور، با انبوهی از فرصت‌ها، چالش ها، انتظارات ملی و همچنین مطالبات نظام، رهبری فرزانه انقلاب و دلسوزان کشور همراه است. 

 

به همین جهت، بنده با روحیه، اعتقاد و توانی که از شما به عنوان رزمنده دفاع مقدس و معتقد به مبانی انقلاب و ارزش های دینی- ملی می شناسم، پیشنهاد می دهم و امید دارم که جنابعالی یک «دولت اجماع ملی» حول محور همه ظرفیت ها، شایستگان و دلسوزان در جمهوری اسلامی پایه گذاری کنید تا به عنوان الگویی در دولت های بعدی ادامه یابد.

 

 در این مسیر، همه نیروهای سیاسی کشور به عنوان یک وظیفه و رسالت ملی نیز می توانند یاری گر جنابعالی برای حل مسائل و پیشرفت کشور باشند. 

 

سرباز وطن و انقلاب

محسن رضایی 

۱۶ تیرماه ۱۴۰۳

پیشنهاد محسن رضایی به پزشکیان برای تشکیل دولت اجماع ملی

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹۷
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
لطفاً چهار سال سکوت بفرمایید. ضمنا حالا که صحبت از دولت اجماع می‌فرمایید میشه نام دونفر از احزاب غیر اصولگرا در کانونهای قدرت کشور رو بفرمایید ؟
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟