یورش یک مسئول صهیونیست به مسجد الاقصی

د رپی این اقدام گروه های مقاومت فلسطین، هتک حرمت «مسجدالاقصی» توسط بن گویر را محکوم و آن را نشانه پیشرفت توطئه اشغالگران در یهودی سازی و تسلط بر مقدسات امت اسلامی دانستند.
کد خبر: ۱۲۴۸۷۷۷
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸ 19 July 2024
|
1204 بازدید

یورش یک مسئول صهیونیست به مسجد الاقصی

به گزارش تابناک به نقل از العالم؛ وزارت خارجه عربستان هتک حرمت «مسجدالاقصی» توسط «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.


وزارت خارجه عربستان امروز پنجشنبه اعلام کرد که یورش یک مسئول صهیونیست به مسجد الاقصی را به شدت محکوم می کند.

وزارت خارجه عربستان مخالفت کنست با تشکیل کشور مستقل فلسطین را نیز به شدت محکوم کرد.

گفتنی است که پارلمان رژیم صهیونیستی در ساعات کاری پایانی روز پنجشنبه با اکثریت قاطع لایحه‌ای را تصویب کرد که تأسیس کشور فلسطین را رد می‌کند.

شایان ذکر است که ایتمار بن گویر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه به حریم مسجد الاقصی تجاوز کرده و در اظهاراتی جنبش حماس را تهدید نموده و ضمن مخالفت با توافق تبادل اسرا آن را تسلیم شدن در برابر دشمن توصیف کرد.

به گزارش رسانه های فلسطینی بن گویر در اقدامی از پیش اعلام نشده حرمت مسجد الاقصی را هتک نموده و در میان حفاظت شدید نیروهای امنیتی و پلیس به این مکان مقدس تجاوز کرد و پس از آن مناسک تلمودی را در محوطه‌های اطراف مسجد الاقصی انجام داد.

درپی این اقدام گروه های مقاومت فلسطین، هتک حرمت «مسجدالاقصی» توسط بن گویر را محکوم و آن را نشانه پیشرفت توطئه اشغالگران در یهودی سازی و تسلط بر مقدسات امت اسلامی دانستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟