ورزشکارانی که با خود حلقه ازدواج به شهر عشاق بردند/ تب عاشقی در المپیک پاریس!

حضور در المپیک اگر با سورپرایز هم همراه باشد، قطعا به یادماندنی تر و خاص تر هم می شود. در این بین برخی ورزشکاران تصمیم می گیرند داستان عاشقانه‌ خود را در بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان رقم بزنند.
کد خبر: ۱۲۵۱۵۹۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹ 03 August 2024
|
15312 بازدید
|
۹

ورزشکارانی که با خود حلقه ازدواج به شهر عشاق بردند/ تب عاشقی در المپیک پاریس!

به گزارش تابناک ورزشی، امروز ویدیویی در فضای مجازی وایرال شد که به خواستگاری یک ورزشکار چینی از هموطن خود در المپیک پاریس مربوط است. دو قهرمانی که از امروز داستان زندگی مشترک خود را آغاز خواهند کرد.

البته این تنها نمونه خواستگاری یا ازدواج ورزشکاران در المپیک نیست. در ادوار گذشته هم خبرهایی منتشر شد که حاوی سورپرایز یک ورزشکار خانم توسط یک ورزشکار آقا بود و در این بین شاید بتوان المپیک 2016 ریو را در جایگاه نخست رمانتیک ترین المپیک ها قرار داد چرا که در آن مقطع خبرهای اینچنینی نسبتا زیادی منتشر شد.

در شرایطی که المپیک 2024 پاریس به میانه برگزاری خود رسیده، به نظر می رسد همان اقامت چند روزه ورزشکاران دیگر کشورها در شهر عشاق، به اندازه کافی تاثیرگذار بوده و تعدادی از قهرمان ها تصمیم گرفتند داستان عاشقانه‌ خود را در بزرگترین رویداد ورزشی جهان رقم بزنند.

استارت این موضوع در المپیک پاریس توسط دو ورزشکار آرژانتینی زده شد. این ازدواج عاشقانه در حالی رقم خورد که دو ورزشکار در روزهای منتهی به افتتاحیه رسمی مسابقات، مشغول آماده شدن برای رقابت در المپیک بودند. پابلو سیمونت، بازیکن تیم ملی هندبال مردان آرژانتین، با طرح یک برنامه ای عاشقانه و غافلگیرکننده از ماریا کامپوی، بازیکن تیم هاکی زنان آرژانتین، خواستگاری کرد و پاسخ مثبت او را دریافت کرد. این زوج جوان تصمیم گرفتند این لحظه زیبا و ماندگار را با برگزاری مراسم ازدواج در دهکده المپیک جشن بگیرند. براساس خبرهای منتشر شده در رسانه های محلی، آشنایی پابلو و ماریا از سال ۲۰۱۵ آغاز شد و این دو ورزشکار در طول این سال‌ها، عشق و علاقه عمیقی نسبت به یکدیگر پیدا کردند. حضور مشترک آنها در المپیک ریو ۲۰۱۶، پیوند آنها را قوی‌تر کرد و در نهایت منجر به تصمیم آنها برای ازدواج شد.

ورزشکارانی که با خود حلقه ازدواج به شهر عشاق بردند/ تب عاشقی در المپیک پاریس!

قطعا ازدواج در طول برگزاری المپیک، تجربه ای به یاد ماندنی است که نشان می‌دهد حتی در میان رقابت‌های ورزشی، عشق و احساسات انسانی می‌تواند نمود خاصی داشته باشد. در این راستا، خوزه آنتونیو آراندا، عضو تیم ملی جودو مردان اسپانیا، دیگر ورزشکاری بود که از این قاعده پیروی کرد و زیر برج ایفل در شهر پاریس از لائوریتا مارتینز، عضو تیم ملی جودو زنان اسپانیا در المپیک پاریس، خواستگاری و تصویری از این لحظه را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

خواستگاری بعد از کسب مدال طلا

در ادامه خواستگاری‌‌های سریالی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، دیروز شنگ سی وی از هوانگ یاکیونگ، هر دو عضو تیم ملی بدمینتون‌ چین، پس از کسب مدال طلای مسابقات دو نفره میکس بدمینتون، خواستگاری کرد. سی وی تقاضای ازدواج را با یک دسته گل و حلقه، مقابل مانیتوری که برای ارتباط ورزشکاران با خانواده‌هایشان نصب شده، انجام داد. ویدیوی سورپرایز شدن هوانگ یاکیونگ بارها توسط کاربران فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد و حالا این دو از امروز به دنبال آغاز زندگی مشترک خواهند بود.

ورزشکارانی که با خود حلقه ازدواج به شهر عشاق بردند/ تب عاشقی در المپیک پاریس!

نکته جالب اینکه همزمان با این اتفاق، امروز خبری در تلویزیون ایران اعلام شد مبنی بر اینکه چین رشته تحصیلی ازدواج را در دانشگاه‌ها راه‌اندازی می‌کند. در متن خبر از قول مقام‌های چین گفته شد که میزان ازدواج در این کشور، سال گذشته میلادی در مقایسه با سال قبل از آن بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته اما همچنان نیمی از جمعیتِ ۲۵ تا ۲۹ ساله این کشور مجرد هستند.

تعداد بازدید : 1885

 

حلقه ازدواج پرچمدار کاروان ایتالیا در رودخانه «سِن» گم شد!

در کنار اخبار مرتبط با خواستگاری و ازدواج، اتفاق عجیبی هم در همان مراسم افتتاحیه المپیک پاریس برای یکی از ورزشکاران معروف کاروان ایتالیا افتاد. در جریان مراسم افتتاحیه که برای نخستین بار خارج از فضای بسته و زیر باران چند ساعته برگزار شد، جیان‌مارکو تامبری با یک بدشانسی روبه رو و به دلیل ماجرایی عجیب به تیتر رسانه‌ها راه یافت!

نماینده پرش ارتفاع ایتالیایی که یکی از پرچمداران کاروان این کشور در افتتاحیه المپیک پاریس بود و در جریان رژه کاروان کشورش با قایق روی رودخانه «سن» حضور داشت، در جریان این مراسم حلقه ازدواجش را گم کرد. او ساعاتی بعد با انتشار پیامی در اینستاگرام خود از همسرش که دو سال است با او ازدواج کرده، عذرخواهی کرد. جالب اینکه ورزشکار ایتالیایی از همسرش دعوت کرد تا او نیز حلقه‌اش را به رود سِن بیندازد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
کار جالبیه. همیشه براشون خاطره خوب باقی می مونه و پیر که شدن می تونن عکساشون رو به نوه هاشون نشون بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
خیر باشه
پاسخ ها
ایرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
خیر براهت بیاد نازنین.خخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
چقدر خوبه که آدم ها شاد باشند و زندگی را سخت نگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
خودشو گرفتار کرد مردک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
خدا کن این شادیشون با مراجعه به بانکها و گرفتن وام ازدواج خراب نشه
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
تبصره : البته این رمانتیک بازیا فقط برای خارجی ها مجازه و جوانان ایرانی در صورت خواستگاری به این شکل تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. نمونه اش را در سالهای گذشته دیده ایم
استاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
مبارکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
مبارک باشه مادر
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟