صبر اولمو تمام شد: چه اشتباهی کردم!

دنی اولمو دیروز تا 5 دقیقه قبل از شروع مسابقه منتظر رسیدن مجوز بازی بود. چهره او روی سکوها حرف‌ها برای گفتن داشت
کد خبر: ۱۲۵۵۷۹۴
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ 25 August 2024
|
1500 بازدید


به گزارش تابناک به نقل از "ورزش سه"، به نقل از آاس، خرید 60 میلیون یورویی بارسا و اطرافیانش حالا به شدت از این قضیه نگران هستند که قرارداد او ثبت نشده و فقط 5 روز دیگر نیز زمان باقی است. ضمن اینکه بارسا سه‌شنبه دوباره در لالیگا بازی دارد (برابر رایو).

اولمو قبل از شروع بازی حتی روی نیمکت تیمش نشست و چهره ناراحتش زمانی که هم تیمی‌ها مشغول گرم کردن بودند، گویای همه چیز بود. بازیکن کاتالان و اطرافیانش نگران ناتوانی بارسلونا در ثبت قرارداد او در لالیگا هستند و حق با آنهاست.

اولمو در حال حاضر دو بازی اول لیگ مقابل والنسیا در مستایا و مقابل اتلتیک در خانه را از دست داده و زمان هم اندک است. روز سه‌شنبه، بارسا سومین بازی خود را در وایکاس مقابل رایو انجام می‌دهد و ثبت قرارداد ستاره بارسا به عوامل زیادی در خارج از باشگاه بستگی دارد و مشخص نیست او بتواند در این بازی نیز به میدان برود.

 جدایی گوندوگان که یکی از بالاترین دستمزدها در تیم را داشت و انتقال او به منچسترسیتی هم برای گرفتن مجوز بازی اولمو کافی نبود. ایلکای دو سال باقی‌مانده از قراردادش را بخشید و 70 درصد دستمزد او برای یک ثبت قرارداد دیگر کافی است اما بارسا مشکلاتی بزرگتر دارد.

بارسلونا اکنون باید منتظر بماند تا سه عملیات دیگر رسمی شود و لالیگا مدارک لازم را بررسی و تایید کند. یکی از این‌ها انتقال ویتور روکه به بتیس و لنگله به اتلتیکو مادرید است و انتقال میکا فایه به رن که رسمی شد. همه این انتقال‌ها نهایی شده اما جز مورد فایه که امروز به لالیگا ارائه می‌شود، مدارک دو انتقال بعدی نقص‌هایی دارد.

در مورد ویتور روکه، این برزیلی نمی‌تواند به ثبت قرارداد اولمو کمک زیادی بکند چون قرارداد او در لالیگا توسط بارسلونا ثبت نشده است. در صورت ثبت قرارداد روکه، شرایط متفاوت می‌شد.

 بارسا ولی اخیرا قرارداد لنگله را ثبت کرد و انتقال او به اتلتیکو در ثبت قرارداد اولمو موثر خواهد بود. بارسا با لنگله یک سال دیگر نیز تمدید کرد ولی مشخص نیست اتلتیکو چند درصد از دستمزد او را پرداخت خواهد کرد.

و سپس مورد میکا فایه، مدافع میانی تیم دوم باشگاه که بارسا او را یک و نیم میلیون خرید و بدون اینکه حتی یک دقیقه برای تیم اصلی بازی کند او را به قیمت 10.3 میلیون یورو به رن فروخت. یک عملیات بسیار خوب برای نقدینگی، اما تاثیری بر حاشیه دستمزد تیم اول ندارد زیرا بخشی از این تیم نبود.

حالا همه چیز در دست لالیگا است که ببیند آیا این انتقال‌ها برای ثبت اولمو کافی است یا خیر، اما زمان بسیار مهم است زیرا بازی با رایو روز سه‌شنبه است.

 بارسا تمدید قرارداد با نایکی را نیز نهایی نکرده و اگر این مورد قطعی شود، کمک بزرگی برای اولمو خواهد بود.

اولمو دیروز روی سکوها با چهره‌ای نگران دیده شد. او بی‌تاب بازی برای بارسلوناست و 5 روز دیگر بیشتر برای ثبت قرارداد او زمان نمانده است، قراردادی که اگر ثبت نشود، اولمو می‌تواند آن را فسخ کرده و بازیکن آزاد شود. شمارش معکوس شروع شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...