در لیگ محلات کاتالونیا رخ داد؛

بازگشت دنی آلوز به زمین فوتبال + عکس

بازگشت دنی آلوز به زمین فوتبال و حضور در چند دیدار دوستانه از لیگ‌های محلات توجه هواداران را جلب کرده است.
کد خبر: ۱۲۵۷۷۵۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ 05 September 2024
|
1219 بازدید
|
۲

 

دنی آلوز به فوتبال برگشت!به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، دنی آلوز در طول تابستان امسال در زمین‌های فوتبال بارسا دیده شده است. آلوز ۴۱ ساله همچنان شور و شوق خود را برای فوتبال حفظ کرده و این را در طول این تابستان در بارسلونا نشان داده است.

در ماه‌های جولای و اوت دنی آلوز در چندین مسابقه دوستانه از لیگ‌های محلات در زمین‌های چمن مصنوعی مختلف در پایتخت کاتالونیا شرکت کرد. این بازیکن سابق از یک اپلیکیشن موبایل معروف که برای سازماندهی بازی‌های دوستانه و پیدا کردن بازیکنانی که مایل به حضور در بازی‌ها هستند، استفاده و سپس تیم‌های مدنظر خود را پیدا کرد. آلوز به همراه چند دوست خود در این مسابقات شرکت کرد و نکته جالب این بود که افرادی که در بازی بودند ابتدا آلوز را نمی‌شناختند.

به عنوان مثال اوایل اوت این بازیکن برزیلی در یک مسابقه عصرگاهی در زمین کارملو درست کنار پارک گوئل شرکت کرد. ابتدا آلوز ناشناس بود اما کم‌کم حضور او باعث شگفتی حاضران شد. پس از مسابقه هواداران و دیگر بازیکنان به سراغ این بازیکن برزیلی رفتند و با او عکس گرفتند.

دنی آلوز ۲۵ مارس پس از پرداخت وثیقه یک میلیون یورویی از زندان آزاد شد. او این مبلغ را پس از محکومیت به چهار سال و نیم زندان به دلیل تعرض و تجاوز جنسی پرداخت کرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
خوش برگشتی دنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
جاش توی فوتبال خالی بود
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...