امام جمعه ایلام در گفت‌گو‌ی اختصاصی با تابناک:

دستیابی به بمب اتم برای ما به راحتی امکان پذیر است / استراتژی دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بمب اتم نیست+ فیلم

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه امکان دارد کشور در نقطه‌ای قرار بگیرد که به راحتی بتوان به بمب اتم دسترسی پیدا کرد، گفت: استراتژی جهموری اسلامی ایران مبتنی بر بمب اتم نیست و فرمانده معظم کل قوا چنین راهبردی را برای دفاع از کشور انتخاب نکردند.
کد خبر: ۱۲۶۵۵۹۸
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰ 14 October 2024
|
4552 بازدید
تعداد بازدید : 522

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار، در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک از ایلام  در پاسخ به این سوال که با توجه به شرارت های رژیم صهبونیستی در قتل عام مردم مظلوم غزه ، لبنان و حمله گستاخانه به منافع ایران اینچنین به نظر می رسد که این رژیم به پشتوانه حمایت تسلیحاتی غرب و دارا بودن تسلیحات هسته ای اینچنین بی پروا مرتکب جنایت می شود.آیا در چنین شرایطی تجدید نظر در دکترین نظامی کشور و حرکت به سمت ساخت سلاح هسته ای ضرورت به نظر نمی رسد ؟ نظر حضرتعالی را در این خصوص جویا می شویم، اظهار کرد: به گفته رهبر معظم که فرمودند جمهوری اسلامی  به دنبال سلاح هسته ای نیست،اما ما غنی سازی اورانیم تا درصدی که کشور به آن نیاز داشته باشد و لازم به دراز کردن دست نیاز به دیگر کشور ها نباشد، باید پیش رفت .

وی با اشاره به اینکه امکان دارد کشور در آستانه ای قرارگیرد که از درصد غنی سازی به راحتی بتوان به بمب اتم دسترسی پیدا کرد ، افزود: استراتژی جهموری اسلامی ایران مبتنی بر بمب اتم نیست و فرمانده معظم کل قوا چنین راهبردی را برای دفاع از کشور انتخاب نکردند .
 
با توجه به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ برای حفظ قدرت بازدارندگی کشور باید چکار کرد و اگر احیانا رژیم صهیونیستی مرتکب حماقتی دوباره شد ، چه اقداماتی را از سوی کشور متصور هستید؟

امام جمعه ایلام و نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت : قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران  در جایگاهی قرار دارد که بی خوبی میتوان از کشور دفاع کرد و قدرت های دنیا نتوانند متعرض ما شوند.

وی باشاره به اینکه ما به دنبال تهاجم نیستیم، بیان داشت :  ما در دفاع بیسیار قوی هسیتم و دشمن چنانچه  حماقت کند به کشور تعرض کند ، اولا اینها عملیات گسترده ای نمی توانند داشته باشند با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی، امریکا، انگلیس و فرانسه درشرایطی نیستند که به ما حمله کنند چراکه می دانند ضربه ای شدید خواهند خورد.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: طبیعتا چناچه رژیم صهیونسیتی تعرضی داشته باشد بسیار محدود خواهد بود و جوابی که میگیرد طبیعتا به  تناسب  و تفاوت  در وعده های صادق1 و 2 ، وعده صادق 3 به مراتب قوی تر خواهد بود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟