حلیم نذری بهانه سرقت میلیونی از خانه

کد خبر: ۱۲۸۲۰۴
|
۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۱ 31 October 2010
|
3961 بازدید
باند سرقتی که به بهانه «حلیم نذری» به خانه‌ای در اسلامشهر مراجعه و بیش از 25 میلیون تومان طلا سرقت کرده بودند، متلاشی شد.

به نوشته «وطن امروز»، 5 مهرماه سال‌ جاری ماموران نیروی انتظامی اسلامشهر، از طریق تماس شهروندی در جریان سرقت به عنف در یکی از محلات این شهرستان قرار گرفتند. ماموران نیروی انتظامی با حضور در صحنه حادثه دریافتند،

صبح روز حادثه افرادی به بهانه دادن «حلیم نذری» وارد خانه‌ای شده و پس از بستن دهان و چشمان زن جوان صاحبخانه، مبلغ 25 میلیون تومان طلا و تعداد زیادی اسناد و مدارک مربوط به زمین‌ و املاک این خانواده‌ را به سرقت برده‌اند. محمودی (زن جوان مالباخته) درباره روز حادثه، گفت: در ساعت 6:30 صبح پس از آنکه همسرم منزل را ترک کرد، زنگ خانه به صدا در آمد و یک نفر گفت که از طرف یکی از همسایگان معتمد محل برایمان حلیم نذری آورده است.

وی ادامه داد: پس از گشودن در خانه، حلیم نذری را به صورتم پاشیده و با زور وارد منزل شدند. این زن جوان گفت: سارقان دست و پاهایم را بستند و تهدید کردند که اگر صدایی از خود درآورم کودک 2 ساله مرا خواهند کشت.

سرهنگ عباس علیپور، سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تهران ضمن تایید این خبر اضافه کرد: تحقیقات ماموران نیروی انتظامی اسلامشهر برای یافتن زوایای پنهان این ماجرا آغاز شد و آنان پس از گذشت چند روز 3 متهم این پرونده‌ را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان این پرونده‌ در بازجویی‌های به‌عمل آمده ضمن اعتراف به سرقت به چندین مورد سرقت با بهانه حلیم نذری اعتراف کردند. علیپور با بیان اینکه پرونده‌ در حال پیگیری در دادسرای اسلامشهر است، از افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست برای شناسایی متهمان مورد نظر به فرماندهی انتظامی این شهرستان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟