فرجام پرونده مرگ مرموز مرد 6 زنه

روز حادثه پدرم از من خواست هيزم‌هاي وانت بارش را جابه‌جا كنم. به همين خاطر از پشت سر راهنمايي‌ام مي‌كرد. اما به دليل اين كه سمت شاگرد، آينه نداشت و پدرم در زاويه ديدم نبود ناخواسته او را زير گرفتم. اما در ادامه چند شاهد به قضات گفتند: متهم براي كشتن پدرش به دنبال اجير كردن آدمكش بوده است.
کد خبر: ۱۳۹۲۸۱
|
۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۳ 30 December 2010
|
7894 بازدید
حوادث: پسر جنايتكار همسر ششم مرد ثروتمند كه پدرش را در تصادف ساختگي از پا درآورده با حكم قضات دادگاه كيفري به قصاص محكوم شد.

رسيدگي به پرونده مرگ مرموز «مسعود» - 78 ساله - از عصر جمعه سوم آبان 87 همزمان با كشف پيكر بي‌جان قرباني، مقابل خانه‌اش در منطقه لواسان آغاز شد. پسر مقتول در نخستين تحقيقات پليسي مدعي شد پدرش هنگام تعويض لاستيك خودرو با 4 شرور موتورسوار درگير شده و از پا درآمده است اما كارآگاهان وقتي دريافتند در بدن مقتول هيچگونه آثار درگيري و جراحت وجود ندارد به وي مشكوك شدند و به تحقيقات تخصصي ادامه دادند تا اين كه «سعيد» - 28 ساله - اين بار اعتراف كرد هنگامي كه سوار بر خودرو بوده ناخواسته با پدرش برخورد كرده و پيرمرد قبل از رسيدن به بيمارستان جان باخته است. با اين وجود يكي از دختران مقتول با اشاره به اختلاف شديد برادر ناتني و پدرش مدعي شد پيرمرد قرباني نقشه مرگباري شده است.

در دادگاه

در جلسه محاكمه ديروز كه در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد، ابتدا نماينده دادستان با تشريح گزارش كارشناس فني خودرو در مورد عمدي بودن تصادف منجر به مرگ، خواستار مجازات متهم شد. سپس يكي از فرزندان مقتول گفت: «متهم برادر ناتني‌ام و از ششمين ازدواج پدرم است. او به خاطر اعتياد شديد و مصرف الكل همواره با پدرمان درگيري داشت تا اين كه روز حادثه با تناقض‌گويي‌هايش مطمئن شدم پدر را به قتل رسانده است. بنابراين حاضرم سهم ديه ساير اولياي دم را بپردازم تا او قصاص شود.

در ادامه دادگاه «سعيد» كه داراي سابقه ارتباط با گروهك منافقين و محكوميت قبلي است، دردفاع از خود گفت: روز حادثه پدرم از من خواست هيزم‌هاي وانت بارش را جابه‌جا كنم. به همين خاطر از پشت سر راهنمايي‌ام مي‌كرد. اما به دليل اين كه سمت شاگرد، آينه نداشت و پدرم در زاويه ديدم نبود ناخواسته او را زير گرفتم. اما در ادامه چند شاهد به قضات گفتند: متهم براي كشتن پدرش به دنبال اجير كردن آدمكش بوده است. حتي يك كارگر افغان كه شاهد قتل بوده را از باغ بيرون كرده است. بدين ترتيب با دريافت آخرين دفاعيات متهم و وكيل مدافعش، هيأت قضايي دادگاه وارد شور شده و به اتفاق آرا او را به قصاص نفس - اعدام - محكوم كردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟