آتش زیاده‌خواهی بر خرمن زندگی

ما به طور شبانه و به دور از چشم بدهکاران شوهرم، به راه افتاديم و چند روزي به خانه يکي از دوستان دوران سربازي عادل رفتيم، ولي در راه بازگشت پليس ما را متوقف کرد و در بازرسي از خودروي ما چند بسته مواد مخدر را کشف کرد.
کد خبر: ۱۴۲۶۰۷
|
۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹ 16 January 2011
|
5244 بازدید
خراسان: چند سال چشم به در دوختم تا به خواستگاري ام بيايي و مرد زندگي ام بشوي، اما حيف از آن همه عشق و احساس که براي تو خرج کردم. اگر مي دانستم که مرد روياهايم اين قدر بي لياقت و زياده خواه است هيچ وقت جواب بله نمي گفتم. اين را بدان که ديگر دوستت ندارم و نمي خواهم تو را ببينم. از تو بدم مي آيد و...!

«شيلا» در حالي که سعي مي کرد کنترل خودش را حفظ کند از کارشناس اجتماعي پليس خواست شوهرش را از اتاق بيرون کند.

زن جوان که همراه شوهرش به اتهام حمل مواد مخدر دستگير شده است در بيان سرگذشت عبرت آموز خود گفت: پدر و مادرم هميشه در خانه از خانواده عمه ام صحبت مي کردند و مي گفتند اگر دخترمان با پسر  آن ها ازدواج کند، اختلافات کهنه و قديمي ما هم فراموش خواهد شد.

من کلاس سوم راهنمايي بودم که تحت تاثير اين حرف ها نسبت به پسرعمه ام توجه نشان دادم و با ابراز علاقه او، ما کم کم به هم وابسته شديم. من با تمام وجود عادل را دوست داشتم و حتي چندين خواستگار خوبم را به خاطر او رد کردم تا اين که پسرعمه ام بعد از خدمت سربازي با حمايت هاي پدرش کاري براي خودش دست و پا کرد و به خواستگاري ام آمد.

من که براي فرا رسيدن چنين روزي لحظه شماري مي کردم، با خوشحالي سر سفره عقد نشستم و با عادل نامزد شدم. اما افسوس که شوهرم شکرگزار نعمت هاي خداوند نبود و هميشه در آرزوهاي واهي خود سير مي کرد.

عادل با وام ازدواج ما يک خودروي سواري دست دوم خريد ولي او هم چنان چشمانش در حسرت مال و دارايي ديگران بود. من از اين اخلاق و رفتارش شاکي شدم و گفتم در زندگي بايد قدم به قدم جلو برويم، اما عادل مي گفت بايد زندگي  درست کنم که دهان همه دوستان و آشنايان باز بماند. او چندي قبل بدون مشورت با پدر و مادرش شرکتي تاسيس کرد و با چک هاي بلامحلي که کشيد گور خودش را کند.

عادل مدتي تحت تعقيب پليس بود تا اين که از من خواست با هم به مسافرت برويم.

عروس جوان گفت: ما به طور شبانه و به دور از چشم بدهکاران شوهرم، به راه افتاديم و چند روزي به خانه يکي از دوستان دوران سربازي عادل رفتيم، ولي در راه بازگشت پليس ما را متوقف کرد و در بازرسي از خودروي ما چند بسته مواد مخدر را کشف کرد.

من با چشمان بهت زده به عادل نگاه کردم و او در حالي که گريه مي کرد، گفت: فريب دوستم را خوردم ، مي خواستم قرض هايم را صاف کنم و... اين است عاقبت زياده خواهي و ندانم کاري.

سرهنگ حيدر مرزبان، فرمانده انتظامي شهرستان بردسکن درباره اين ماجرا گفت: ماموران انتظامي در بازرسي از خودروي سواري پرايد اين زن و شوهر جوان ۳ کيلوگرم موادمخدر کشف و متهمان را به مراجع قضايي معرفي کرده اند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟