کلاه بزرگی که بر سر آدم خیرخواه رفت

از اين که توانسته بودم کاري انجام بدهم خيلي خوشحال بودم ولي افسوس که نمي دانستم چه کلاه بزرگي سرم رفته است! چرا که ديروز در خانه نشسته بودم که پليس آمد و مرا به اتهام سرقت خودرو و جعل اسناد و مدارک دستگير کرد.
کد خبر: ۱۴۶۱۸۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۱ 05 February 2011
|
4907 بازدید
خراسان: آمدم ثواب کنم کباب شدم! البته وقتي آدم خربزه مي خورد بايد پاي لرزش هم بنشيند چون من کار خطا و غيرقانوني کرده ام.

مرد ۴۳ساله آهي کشيد و افزود: من از چند سال قبل با يکي از اتباع خارجي دوست شدم و در کوچه و خيابان سلام و عليکي باهم داشتيم. يک روز که از سرکار به خانه برمي گشتم او صدايم کرد و گفت: مشکلي دارم که گره آن به دست شما باز مي شود. با تعجب پرسيدم اتفاقي افتاده است و يا نياز مالي داري؟ او لبخندي زد و جواب داد: از کسي طلب داشتم و چون پولم را نمي داد خودرو او را خريده ام اما چون مدارک شناسايي ندارم نمي توانم آن را سند بزنم براي همين هم با توجه به اين که شما فرد قابل اعتمادي هستيد مي خواهم اين خودرو را به نام شما سند بزنم و چند روز بعد هم آن را بفروشم و به پولم برسم.

من که انتظار شنيدن چنين حرفي را نداشتم و جوگير شده بودم گفتم ايرادي ندارد و براي آن که مشکل تان حل شود در خدمت تان هستم. ما فرداي آن روز به محضر رفتيم و سند يک دستگاه خودروي سواري به نام من انتقال يافت. چند روز بعد هم اين فرد خودرو را فروخت و من با حضور دوباره در محضر، سند آن را به نام خريدار انتقال دادم.

از اين که توانسته بودم کاري انجام بدهم خيلي خوشحال بودم ولي افسوس که نمي دانستم چه کلاه بزرگي سرم رفته است! چرا که ديروز در خانه نشسته بودم که پليس آمد و مرا به اتهام سرقت خودرو و جعل اسناد و مدارک دستگير کرد.

شوکه شده بودم و واقعا نمي فهميدم چه بلايي به سرم آمده است. من پس از حضور در اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي خراسان رضوي متوجه شدم که آن تبعه خارجي با نقشه اي از قبل طراحي شده خودروي سرقتي را با مدارک جعلي به نام من سند زده است و سپس خودرو را به فرد ديگري فروخته تا در صورتي که موضوع لو رفت پاي خودش گير نباشد.

من مشخصات متهم اصلي پرونده را به پليس دادم و اميدوارم هرچه زودتر اين موضوع ختم به خير شود.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي درباره اين پرونده گفت: توقيف خودرو مذکور توسط عوامل پليس راهنمايي و رانندگي و انتقال آن به پارکينگ منجر به کشف سرقت آن شد.

سرهنگ حسين بيدمشکي افزود: کارآگاهان پليس،متهم پرونده را که در زمينه خودروهاي فرسوده فعاليت مي کرد و به تهران گريخته بود در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

اين درحالي است که همدستان اين متهم نيز به دام افتاده اند و تاکنون ۴نفر از شهرونداني که طعمه اين افراد شده اند براي پي گيري شکايت خود به پليس آگاهي مراجعه کرده اند و تحقيقات پرونده ادامه دارد. وي از شهروندان خواست تا هوشياري ومراقبت بيشتري داشته باشند و قبل از اقدام به هر کاري با افراد معتمد و مطلع مشورت کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟