آبِ طلبيده شگرد سرقت بود

يكي از اهالي كه ايجاد سر و صدا و درگير شدن ساكنان منزل وي باعث به دام افتادن اين سارق شده بود گفت: ساعتي پيش پس از شنيدن زنگ، در خانه را باز كردم.اين مرد (متهم) بود كه با ظاهري خسته و ژوليده خود را مسافري تشنه معرفي كرد و خواست يك ليوان آب براي وي بياورم...
کد خبر: ۱۴۹۸۵۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۴ 23 February 2011
|
2932 بازدید
تهران امروز: هر چند مي‌گويند آب نطلبيده مراد است اما اين بار طلب آب، شگرد يك سارق براي دستبرد به خانه مردم بود. به گزارش خبرنگار تهران‌امروز چند روز پيش فردي به پليس 110 شهرستان ورامين زنگ زده و از دستگيري يك سارق خبر داد.

بلافاصله ماموران پليس به آدرس مورد نظر رفته و اين مرد را كه دست و پايش توسط مردم بسته و در يك اتاق حبس شده بود بازداشت كردند.

يكي از اهالي كه ايجاد سر و صدا و درگير شدن ساكنان منزل وي باعث به دام افتادن اين سارق شده بود گفت: ساعتي پيش پس از شنيدن زنگ، در خانه را باز كردم.اين مرد (متهم) بود كه با ظاهري خسته و ژوليده خود را مسافري تشنه معرفي كرد و خواست يك ليوان آب براي وي بياورم. من هم كه حرفش را باور كرده بودم در را همانطور بازگذاشته و سر يخچال رفتم كه يكمرتبه فرياد آي دزد آي دزد پسر كوچكم را شنيدم. چوبي بزرگ برداشته و به سوي صدا رفتم و متهم را ديدم كه به قصد سرقت وارد منزل شده و با به هم ريختن كشوها دنبال طلا جواهر و پول مي‌گردد.من هم دادي زده و با جمع شدن همسايه‌ها اين مرد كه قصد فرار داشت را داخل كوچه دستگير كرديم.

پس از اظهارات همسايگان، متهم راهي زندان شد.

پليس از شهروندان مي‌خواهد به منظور پيشگيري از اتفاقات مشابه كه خوشبختانه در اين مورد بدون سرقت يا ضرب و جرح به پايان رسيد در مراجعه افراد ناشناس به در منازل و درخواستهاي گوناگون هيچ‌گاه به آنها اعتماد نکرده و هنگامي که جهت برآورده کردن نيازهاي مراجعه کننده به داخل منزل مي‌روند از بسته بودن در اطمينان حاصل کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟