دستگیری مردی که قاتل دو همسرش بود

متهم در بازجويي پليسي به قتل 2 همسرش اعتراف كرد و گفت: من به خاطر اختلاف قديمي با خانواده مقتولان، درصدد انتقامگيري از آنها بودم؛ بنابراين ابتدا با خديجه ازدواج كرده و با روسري خفه‌اش كردم، بعد از چند ماه با خواهرش حبيبه ازدواج كردم و او را نيز به قتل رساندم.
کد خبر: ۱۶۳۲۲۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۳ 08 May 2011
|
4402 بازدید
جام جم: مردي كه به قصد انتقام‌گيري از يك خانواده، با 2 دختر آنها ازدواج كرده و هر 2 را كشته بود، در شهرستان ساري دستگير شد.

اوايل تيرماه سال 88 پرستار يكي از بيمارستان‌هاي شهر ساري با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و از مرگ مشكوك زني به نام خديجه خبر داد.

ماموران با اعزام به بيمارستان، ‌در تحقيق از خانواده زن جوان متوجه شدند او به دليل مشكل تنفسي از سوي شوهرش به بيمارستان منتقل شده، ولي دقايقي پيش فوت كرده است و خانواده‌اش نيز در رابطه با مرگ او شكايتي ندارند.

در پي تشكيل پرونده قضايي در اين ارتباط، با توجه به اين‌كه والدين زن جوان از داماد شكايتي نداشتند، پرونده در دادسرا مختومه شد.

مرگ دومين خواهر

ماموران مهر سال گذشته باخبر شدند خواهر خديجه نيز به دلايلي نامعلوم بيمار شده و پس از 6 روز در بيمارستان فوت كرده است. با اعزام ماموران به بيمارستان معلوم شد آثار كبودي و خراشيدگي در چهره و گردن وي وجود دارد.

بنابراين با احتمال اين‌كه زن جوان از سوي شوهرش مورد سوءقصد قرار گرفته و مرده است،‌ تحقيق در اين زمينه آغاز و معلوم شد اين مرد پس از فوت خديجه همسر اولش، با خواهر او به نام حبيبه ازدواج كرده و روز حادثه در خانه حضور نداشته است و علت مرگ همسرش را نمي‌داند. با به دست آمدن اين اطلاعات، ماموران به مرگ اين دو خواهر مشكوك شدند و داماد خانواده را دستگير كردند، اما چون شكايتي عليه اين مرد ارائه نشد، وي آزاد شد.

راز 2 جنايت فاش شد

در حالي كه تحقيقات كارآگاهان جنايي در ارتباط با كشته شدن اين دو خواهر ادامه داشت، اوايل ارديبهشت امسال نظريه قطعي پزشكي قانوني در اين زمينه نشان داد هر 2 آنها خفه شده‌اند.

با مشخص شدن اين موضوع، ماموران به تعقيب داماد خانواده پرداختند، اما او خانه‌اش را ترك كرده بود و خانواده‌اش نيز از وي بي‌خبر بودند.

به اين ترتيب داماد خانواده به اتهام 2 فقره قتل تحت تعقيب پليس قرار گرفت تا اين‌كه روزهاي پاياني هفته گذشته هنگام بازگشت به خانه‌اش در يكي از محله‌هاي ساري دستگير شد.

اعتراف متهم به قتل 2 همسرش

متهم در بازجويي پليسي به قتل 2 همسرش اعتراف كرد و گفت: من به خاطر اختلاف قديمي با خانواده مقتولان، درصدد انتقامگيري از آنها بودم؛ بنابراين ابتدا با خديجه ازدواج كرده و با روسري خفه‌اش كردم، بعد از چند ماه با خواهرش حبيبه ازدواج كردم و او را نيز به قتل رساندم.

بنا بر اين گزارش، متهم به قتل با قرار قانوني روانه زندان شد تا درباره علت انتقام متهم كه هنوز فاش نشده است تحقيقات تكميلي انجام شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟