راز سقوط مرگبار زن جوان

من و مريم با هم اختلاف زيادي داشتيم، حتي او چند روز قبل از حادثه به كلانتري رفته و از من شكايت كرده بود. با اطلاع از موضوع بشدت عصباني شده و با هم مشاجره كرديم، اما او ناگهان به طرف پنجره رفت و خودش را پائين انداخت.
کد خبر: ۱۶۸۴۷۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۵ 02 June 2011
|
6418 بازدید
ایران: زندگي مخفيانه مرد جوان كه همزمان با سقوط مرگبار همسرش ناپديد شده بود، با دستگيري‌اش پايان يافت.

ساعت 4 بامداد 16 ارديبهشت مأموران كلانتري 138 جنت‌آباد از سقوط مرگبار زن 30 ساله‌اي به نام مريم باخبر شدند. آنها پس از حضور در محل حادثه با جسد زن جوان روبه‌رو شدند كه از بالكن طبقه پنجم به حياط سقوط كرده بود.

ساكنان ساختمان نيز گفتند: لحظاتي پس از حادثه، همسر مريم را همراه مرد ناشناسي ديدند كه سوار بر خودرويي گرانقيمت از خانه خارج شدند.

با اعلام موضوع به حسين روشن - بازپرس كشيك ويژه قتل - تحقيقات جنايي در اين‌باره آغاز شد تا اينكه تيم جنايي دريافت مريم و همسرش از ساعت‌ها قبل با يكديگر مشاجره و اختلاف داشته و همسايه‌ها نيز صداي درگيري آنها را شنيده بودند.خانواده مريم كه با اطلاع از مرگ دخترشان خود را به محل حادثه رسانده بودند، با تسليم شكايتي، دامادشان را عامل مرگ دخترشان معرفي كردند.

بدين‌ترتيب همزمان با صدور دستور دستگيري فرشاد، جسد زن جوان به پزشكي قانوني منتقل شد. در حالي كه رديابي‌ها براي دستگيري مرد فراري ادامه داشت، پدر و مادر مريم با مراجعه به پليس اظهار داشتند دامادشان با آنها تماس گرفته و اظهار داشته چنانچه پرونده مرگ مريم را پيگيري نكنند، ديه مريم را به‌طور كامل خواهد پرداخت.

با اين وجود تجسس‌هاي پليسي براي شناسايي مخفيگاه متهم ادامه يافت تا اينكه سرانجام شامگاه سه‌شنبه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران فرشاد و يكي از دوستانش را در خانه مجردي‌اش - در مركز شهر - دستگير كردند.

مرد جوان در بازجويي‌ها ضمن انكار قتل همسرش گفت: من و مريم با هم اختلاف زيادي داشتيم، حتي او چند روز قبل از حادثه به كلانتري رفته و از من شكايت كرده بود. با اطلاع از موضوع بشدت عصباني شده و با هم مشاجره كرديم، اما او ناگهان به طرف پنجره رفت و خودش را پائين انداخت. من كه بشدت ترسيده بودم، با دوستم كه در خانه ما بود فرار كرديم.

بازپرس روشن پس از شنيدن اظهارات متهم، وي را بازداشت كرد. وي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي نيز خواست از متهم و دوستش تا زمان كشف حقيقت تحقيق نمايند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟