حادثه مرگبار براي شرور تبعيدي

آنها بلافاصله متهم را به بيمارستان رساندند ولي تلاش پزشكان نتيجه نداد و جواد همانجا درگذشت.با توجه به مشكوك بودن مرگ بلافاصله دستور كالبد شكافي وي صادر شده و پزشكان مقداري شيشه را داخل روده وي پيدا كردند.
کد خبر: ۱۷۰۳۷۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۳ 13 June 2011
|
5562 بازدید
تهران امروز: يكي از اشرار سابقه دار اروميه هنگام انتقال به كرج بر اثر تركيدن مواد مخدر در روده جان داد.

اين فرد كه جواد نام داشت و از اراذل و اوباش معروف شهر اروميه بود در پي شكايات متعدد مردم مورد تعقيب قرار گرفت. وي پس از دستگيري توسط پليس در دادگاه مورد محاكمه قرار گرفت و به خاطر شرارت‌هايي كه انجام داده بود به زندان محكوم شد.

اما اين پايان شرارت‌هاي جواد نبود.وي در زندان نيز شروع به قلدري و زورگويي براي ديگر زندانيان كرده و صداي همه را درآورده بود.

چندين بار مسئولين زندان به وي تذكر داده و از جواد خواستند مقررات زندان را رعايت كرده و سابقه كيفري خود را بيش از اين سنگين نكنداما اين توصيه‌ها فايده‌اي نداشت و مسئولان زندان باز هم شاهد شكايات ديگري از سوي زندانيان درباره شرارت‌هاي متهم بودند.

آنها اين بار تصميم به تبعيد متهم از زندان اروميه به زنداني در كرج گرفتند.به همين خاطر مقدمات اين كار انجام و جواد هفته گذشته به كرج اعزام شد.

چند ساعتي از حركت ماشين حامل متهم به كرج نگذشته بود كه يكمرتبه حال وي بد شده و دچار دل درد شديد شد.ماموران پس از دقايقي مطمئن شدند كه وي مشغول فيلم بازي كردن نيست چرا كه رنگ وي كاملا پريده و تقريبا از هوش رفته بود.

آنها بلافاصله متهم را به بيمارستان رساندند ولي تلاش پزشكان نتيجه نداد و جواد همانجا درگذشت.با توجه به مشكوك بودن مرگ بلافاصله دستور كالبد شكافي وي صادر شده و پزشكان مقداري شيشه را داخل روده وي پيدا كردند.

با انجام تحقيقات بيشتر ماموران دريافتند متهم هنگام اعزام به سوي تهران حدود 5 گرم شيشه را آب‌بندي كرده و داخل پلاستيكي گذاشته و بلعيده است تا در زندان كرج به مصرف برساند.

اما اين كيسه در بين راه باز شده و مواد مخدر در روده وي پخش شده است.پنج‌گرم شيشه به سرعت از طريق روده متهم جذب شده و باعث مرگ وي شده است. با اين اطلاعات پرونده زندگي و مرگ اين متهم بسته شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟