ماجرای دختری که طعمه تنهایی‌اش شد

کيوان پس از آن که به خواسته هاي پليد خود رسيد با توسل به زور و تهديد وادارم کرد تا با دو پسر ديگر نيز ارتباط برقرار کنم و ... .او حتي چندين بار تهديدم کرد که اگر به او پول و طلا ندهم آبرويم را خواهد برد و به همين راحتي مرا رواني کرده است.
کد خبر: ۱۷۹۴۵۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۷ 26 July 2011
|
8562 بازدید
خراسان: پدر و مادرم عاشق پول هستند و تمام وقت خود را صرف کار بيرون از خانه مي کنند تا پول بيشتري دربياورند. من يک سال قبل با دختر خاله يکي از هم کلاسي هايم آشنا شدم و چون خيلي تنها بودم دوستي ما زودتر از آن چيزي که فکرش را بکنيد عاطفي و صميمانه شد.

«ژيلا» دختر خوش سر و زباني بود و با شيرين کاري هايي که داشت جاي خالي پدر و مادرم را در خانه پر کرد او هر روز به ديدنم مي آمد و ما با هم حرف مي زديم و درد دل مي کرديم.

ژيلا يک روز پسر مورد علاقه اش را نيز به خانه ما آورد و ديدار با اين پسر جوان باعث شد تا از طريق او با کيوان که يکي از دوستان آن پسر بود آشنا شوم.

دختر جوان در مرکز مشاوره پليس خراسان رضوي افزود: متاسفانه من تحت تاثير حرف هاي «ژيلا» و دوست پسرش با کيوان ارتباط برقرار کردم و متاسفانه در اثر اين ارتباط شوم، پسري که ادعا مي کرد خيلي دوستم دارد و رابطه ما بايد در حد يک ملاقات و خيلي رسمي باشد مرا اغفال کرد و مورد سوء استفاده قرار داد.

کيوان پس از آن که به خواسته هاي پليد خود رسيد با توسل به زور و تهديد وادارم کرد تا با دو پسر ديگر نيز ارتباط برقرار کنم و ... .او حتي چندين بار تهديدم کرد که اگر به او پول و طلا ندهم آبرويم را خواهد برد و به همين راحتي مرا رواني کرده است.

من در اين مدت نتوانسته ام به پدر و مادرم چيزي بگويم و درد دل کنم و تصميم گرفتم مشکلم را از طريق قانوني پيگيري کنم. اي کاش با والدينم دوست بودم و همديگر را درک مي کرديم. من از تمام پدران و مادران خواهش مي کنم با فرزندان خود دوست و رفيق باشند و در کنار نيازهاي مالي آن ها، به خواسته ها و نيازهاي روحي و عاطفي آن ها نيز توجه داشته باشند.

همچنين از دختران جواني که اين ماجرا را خوانده اند نيز مي خواهم حواس خود را جمع کنند چون حرف هايي که دخترها و پسرها در زمان برقراري ارتباط در روزهاي اول به همديگر مي زنند خيلي رويايي و قشنگ است اما روز آخر با گريه، اندوه و تاسف همراه خواهد بود و بي رو دربايستي بگويم به قول معروف کسي که خربزه مي خورد بايد پاي لرز آن هم بنشيند.

يادآوري مي شود با پيگيري هاي به عمل آمده، تحقيقات پليسي در اين رابطه آغاز شد و ماموران کلانتري خواجه ربيع مشهد ۳ متهم اين پرونده را شناسايي و دستگير کردند.متهمان با تشکيل پرونده براي رسيدن به سزاي عمل خود به مراجع قضايي معرفي شده اند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟